Agridulce skrev 2013-01-12 23:01:18 följande:
Nej det är ju jobbigt när mannen kommer och kladdar ner. Och vi kvinnor får ju kämpa hela tiden för vår orgasm.....
Bäst är hon som inte vill ha sex när det är nybäddat.
Det är synd om människan!
Jag har verkligen inget emot kladd alls, jag gillar kladd, vill ha kladd, vill att doften av sex ska dröja sig kvar på kropp och lakan. Men visst vi är såklart alla olika, låter bara så himla jobbigt att inte kunna barra slappna av och njuta.
Orgasmer är ett känsligt ämne har jag märkt. Jag kommer så otroligt lätt och igen och igen med sekunders mellanrum så jag är snarare den som ber "snääälla låt mig komma" haha...
Men man blir nästan avskydd då. Allt är så känsligt. Man får inte säga att man älskar sex, eller på andra sätt uttrycka sin sexualitet för folk är så jäkla bittra?
Eller är jag överkänslig nu?
I vilket fall måste det vara väldigt jobbigt att ha svårt att komma, läser så många kvinnor som på riktigt finner det svårt och typ skyller allt på männen. Att de antingen inte vet vad de gör, eller inte kan hjälpa till på rätt sätt.
Jag tycker att man någonstans får ta ansvar för sin egen sexualitet och njutning, även då den är en del av någon annans. Alltså om man inte kan njuta själv och utforska sin egen kropp och sexualitet, hur kan man då njuta med någon annan?
Klart sex blir tråkigt.