Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-12 00:23:39 följande:
    Jag tror du missförstod mig käre Anton...

Jag är generös men inte SÅ generös.
    Vi skulle kunna avklara det hela med mig som den enda penetrerade kvinnan och ändå kan jag lova att Annelie skulle må bra och vara tillfredsställd, om än inte så grundligt som jag   
    Aaah, ja, det gjorde jag. Jag är dig för evigt tacksam för detta klargörande. Nu sover jag gott i natt. 

Tack, min kära Maria.  Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-03-12 17:44:45 följande:
    Fyll behån med sandsäckar för att kompensera?
    Ouch...................................
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-12 18:54:09 följande:
    Är smågodis en bra middag för en ammande kvinna?
    Kommer iaf direkt efter en drypande fet 800 grams ostburgare, med mycket pommes till, och en 2 liters Coca-Cola att inmundiga samtidigt.

helt fel är det inte.  
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-12 20:23:16 följande:
    Funderar på om man kan göra ett utspritt litet minimassmord över landet där kinkyklubben Annelie och Anton ingår. Död

....hm... när jag tänker efter låter "Annelie & Anton" som ett soggigt vispar från -77 så det är ju nästan hämnd nog bara ni får ihop det.
    Jaja..............sååja, Agri, va nu inte så jävla tjurig för att vi skojar till det lite om ditt välformade arsle, en redig röv tål att skämtas om, så detta var inte sista gången, det kan du gott skriva upp.

I alla fall, Agri,  så vet du att jag vill knulla dig i röven, hårt, men jag måste utverka alla nödvändiga tillstånd för detta, undertecknade och bevittnade, och tillståndsgivare är ju min egen Annelie, vilket kräver ett visst mått av övertalning. Men men, Agri, så småningom kanske även du får smaka på den Antonska supersalamin, om inte annat kan du ju dagdrömma om den.

Och, mina vänner, jag vet, jag har plagierat ett citat av en av mina allra största idoler, men det får ni försöka stå ut med !!!

Ha en bra dag, gäller speciellt dig, Agri.  Solig

Och, alldeles speciellt, min egen lilla goding......Hjärta

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:14:09 följande:
    Sover alla trashare?
    Ska jag behöva titta på bilprogram på TV i stället för att snacka rumpor? Hallååååååååååå????
    ....hej
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:25:15 följande:
    Nämen Anton? Är det din nya försynta sida?
    Fast nu fastnade iofs i TopGears provkörning av Ferrari i Arjeplog. Undrar om jag är man.... Drömmer
    Nädå, men jag tyckte jag fick fram mitt budskap hyfsat ändå.

För övrigt älskar jag Clarkson & Co, dom är så jädra sköna. Såg du avsnittet när Captain Slow fick dra upp en Bugatti Veyron en bra bit över 400 km/h ???

Fan alltså !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:39:47 följande:
    Japp! Såg det. Det intressanta är ju att combon med Captain Slow och 400 km/h är att det är ju en hel motsägelse i sig.
    Vet inte varför men jag är en sucker för dem.
    Grejen är att du behöver inte va ett jävla dugg intresserad av bilar, egentligen, för att älska deras program. 

Det stör mig dock lite att inte The Stig lyckades placera Koenigseggen högre upp på listan när den testades. Tror den fan höll igen på gasen bara för att det inte var en engelsk bil. Eller italiensk. 

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:43:11 följande:
    ..........dessutom får jag nästan bånge av The Stig.
    Jag kan få det av bilarna han testar, Stig är jag inte så tänd på precis. Det lär ju va en man. Med allt vad det innebär.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 22:56:17 följande:
    Min, min, min!!!
    Skall jag diskutera ditt arsle vill jag min själ se det först !!!

Krya på din läckande kran, förresten...... 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:57:15 följande:
    Exakt. Jag är en sucker för alla race.
    Och håller med om teorin om Koenigseggen.

Fö vill jag ha en fet Range Rover när jag blir stor.
    Skall va en Supercharged isf, men håller helt med, fan va grann den är....

Svar på tråden Trash-tråden