Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 22:59:53 följande:
    Du fick väl se det en gång?

Aynrand har visat det för hela FL i en tråd, men ingen visste såklart att det var mitt. Bara en random rumpbild.
    Han är helt skoningslös den mannen.
    Hoppas det plockades bort.   
    Nää, faktiskt inte, har aldrig beskådat underverket.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-13 23:05:45 följande:
    Men med kjolar? Är inte det lite bögigt?
    ....(och heter det så för övrigt?)
    Har velat ha en Range Rover sen jag hade en sån som tjänstfordon när jag var barnflicka i London på stenåldern.
    Body-Kit till bilar har väldigt lite med bögar å göra. Faktiskt inget alls. Vet inte var du fått det ifrån.

Sen vill du inte ha en Range Rover, du vill ha en Range Rover Sport, Supercharged, dvs den med  en 5-liters
    V-8:a på strax över 500 hp. Sådär, nu vet du det, Agri.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 23:05:05 följande:
    Den finns i mitt galleri men ni är portade hela bunten!!!
    Fan va du ljuger, min kära Maria, finns inte en enda röv i ditt galleri !!!

Jag har kollat. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 23:15:52 följande:
    Ni har exakt FEM minuter.
    Det där var en väldigt, väldigt, väldigt vacker röv, det måste jag erkänna.

Tack för förtroendet, Maria.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 23:23:58 följande:
    Men nu skäms jag! Skäms

FÖRLÅT ANNELIE!!!
    Annelies röv är finare, eller hur?  
    Ta inte illa upp nu, Maria, men faktiskt, det är den, och det menar jag.

Annelie har en extremt vacker kropp, fast hela hon är extremt vacker. Och det menar jag också. Direkt från hjärtat... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-13 23:34:22 följande:
    Nu måste jag sova.
    Stor dag i morgon. 
    Sov gott, Maria....{#emotions_dlg.flower}

Gravid
  • Anton Chigurh
    Gäller er allihop.......sov gott, nu skiter jag i detta. {#emotions_dlg.flower}

//Anton
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-14 07:34:48 följande:
    Solig

Passar kanske med en banan till frukost ???

Ha en bra dag, Maria. Solig
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-03-14 10:47:46 följande:
    Fascinerande vad som händer om man är borta EN enda kväll.

Ja, du borde skämmas. Tex ringde du aldrig, fastän jag väntade hela måndagen. Inte heller hann jag se din rumpbild.

Anton: Jag trodde du hade lite karaktär? Istället sitter du och spanar in rumpbilder och flirtar med andra åt vänster och höger.

För övrigt vill jag gärna komma med ett klargörande. Jag har ingen röv. Däremot en väldigt söt liten rumpa. Var vänliga och gör en notering om detta.    

Jag är ju ändå din, och endast din, det vet du, ÄLSKLING. Hjärta Dessutom försvarade jag din röv, precis som du så väl förtjänade.

Ha nu en underbar dag. 
  • Anton Chigurh

Ja du PM !!!!!

Såhär är det : En röv skall kort och gott kallas för en röv, eftersom det är en röv. Vid väl valda tillfällen kan du använda benämningen arsle

Allt annat är bara fjanterier. Så. Nu vet du det..... 

Ha en bra dag, PM

Svar på tråden Trash-tråden