Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Ska kolla Nallevideon så snart jag sitter vid min dator.

Idag när jag handlade köpte jag för första gången en lotion som ska vara bra mot åldrande haha...typ Dove Pro•Age.
    Jag börjar noja mig över att min hy ska börja de gammal ut. Mina ögonlock känns inte lika fasta längre
    I vilket fall så leder det till att jag nojar över att alla äldre damer använder just den lotion och att jag nu doftar gammal dam?

• Nice Girl Wrong Place

Rätt ålder för Nallen (tant) rätt trosstorlek för BJ (väldigt välväxt).

Jag vill inte bli gammal och "välväxt" som gillar att "ta i". Låter som en gammal grov rysk gumma typ.

Nej, jag trivs så bra med min finlemmade kvinnlighet och otantighet.
    Fast Aynrand har kallat mig "damig" någon gång...
    Jag ska bli en dam. Inte en grov tant.

Bah.

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-04-14 17:09:02 följande:
    Se upp! Snart kommer PRO och hämtar dig din gamla hagga . Tror du kommer vara hetaste tanten på ålderdomshemmet.
    Tack! Låt oss alla hoppas det...
    Men jag ska inte bo på ett ålderdomshem, jag ska bo i ett fint stenhus med fönsterluckor någonstans i sydeuropa och ha en massa katter och en swimmingpool med turkost kakel. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-04-14 17:16:14 följande:
    Du kommer nog vara en riktig krutmor. Glad
    Haha...krutmor..
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
Svar på tråden Trash-tråden