Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Åhhh jag har så tråkigt...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-04-26 21:28:02 följande:
    Är dte någon mer än jag som avskyr program som "Let's dance" ? Överhuvudtaget tycker jag illa om sk underhållsprogram där kändisar skall tävla. Eller för den delen vanligt folk med. Hmm vad återstår det att se på? Sport är jag inte intresserad av och nyheter tycker jag det räcker att se max en gång om dagen. Diverse freakshows typ "Lyxfällan", "Hollywoodfruar" etc.

Tror jag skiter i TV och knullar istället.
    Haha jag avskyr sådana program!
    Har noterat att det är en social set back.
    När samtalet i en del kretsar handlar om "Let's dance" eller annat valfritt program där ibland avdankade kändisar testar lyckan, så är jag helt lost och så skamlöst ointresserad. Jag trodde länge att det kanske var något fel på mig. Igår såg jag ett program om stridsvagnar. Typ en som hette något med "cat" och hade en flygplansmotor. Man styrde den genom att bromsa . Gulligt.

Jag kan lätt sitta och se en dokumentär om typ Kirgizistan en lördagskväll. Och detta säger jag inte för att verka gulligt kulturell eller "medveten", utan det är sant och har snarare varit ett socialt handikapp. Jag är ganska tråkig på det viset. Och en otrolig nörd. För att väga upp det hela brukar jag ackompanjera mina dokumentärer med t ex nagelmålning, eller en buttplug i rumpan.

Å andra sidan kan jag även njuta av riktig komedi som "Keeping up appearances" eller "Seinfeld". Larry David är för övrigt helt sjukt kul i "Curb your enthusiasm".

Knulla är bättre. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-04-28 11:26:50 följande:
    Fast å andra sidan så kan du kompensera dina brister vad gäller kunskap om den typen av program i det sociala livet genom att ha väldigt mycket att säga i diskussioner om "Fift Shades" istället .

Lite pretentiös är du allt, men det är helt ursäktat om man ser en dokumentär om Kirgizistan med buttplug inne .

Knulla är alltid bättre. Inte för att det blev något av den varan i fredags men utsagan är ju inte mindre sann ändå. Knulla är bättre än dålig TV.
    Äsch, pretto är lika urvattnat som PK.
    Man är PK om man tror på människors lika värde och inte röstar på SD.
    Man är pretentiös om man hellre ser på Kunskapskanalen än "Let's dance".
    Detta är ett väldigt svenskt fenomen. Man kan aldrig vinna. Och tro inte att du är något. 
    Fast buttplugdetaljen kanske gör mig till typ, en pretentiös...slyna? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-28 11:32:32 följande:
    Är nog nåt av det vettigaste som skrivits på FAMILJELIV. Någonsin.

Bra, PM, mycket bra.... Solig
    Varför ska vi inte uppmuntra hobbybögar under kvinnlig översyn?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-28 13:05:50 följande:
    Det står dig fritt att göra det, min vackra Maria, men du kommer inte se mig på barrikaden !!!
    Ville bara vara PK och jämställd
  • Nice Girl Wrong Place
    D W skrev 2013-04-28 13:41:28 följande:
    Kunde varit mig du beskrev här minus buttplug och nagelmålning. Larry David är sjukt rolig . Jag har ingen ursäkt.

Jag tycker faktiskt att både PK och pretentiös är bra begrepp i sin rätta betydelse. Problemet är väl att de används slentrianmässigt. Det är som du skrivit tidigare vill jag minnas att det är pretto att kalla någon pretto eftersom det i pretentiös begreppet ligger ett krav på sin omgivning.
    Har jag skrivit så?
    Så smart av mig haha...

Ja Larry David är otroligt kul. Genial.

">

">

• Nice Girl Wrong Place
    D W skrev 2013-04-28 14:21:14 följande:
    I denna tråden dessutom

Genial sade Bull

Haha hur hittade du det?
    Jag orkar inte leta upp det, vilken sida? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2013-04-28 14:39:38 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

roligare än Larry David
    Nej Larry David är roligare.

Komedi (för mig) är roligast i sociala sammanhang. Munhuggning, sociala beteenden, ansiktsuttryck och reaktioner.
    Mänskligheten är fantastisk på det viset. 
Svar på tråden Trash-tråden