Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Jag fick lära mig följande för en stund sen. Vad säger ni?

"Det jag LÄSER på nätet är sällan något jag tror på, Mina ord hämtar jag via tve dokumentärer och diskussioner, Men du envisas 'hämta källa'! Källor är inte nyhetsblad och liknande men det är ERFARENHETER!"

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:01:15 följande:
    Har du flyttat redan?
    Nej, jag slutade mitt arbete islutet av september och har typ ingenting att göra fram till flytten (18:e december).
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:05:17 följande:
    Aha, du slutade för tidigt. Det kunde jag ha berättat för dig. Jag slutade 1 april och flyttade 8 maj och t o m DET var för mycket tid.
    Men jag kunde inte sluta senare då hon som skulle ersätta mig ville börja jobba så fort som möjligt och bad mig sluta tidigare. Jag har ju föräldrardagar/semesterdagar kvar så det är ju lugnt så där. Hon var arbetslös och behövde jobbet men jag håller på att gå under här hemma.
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:10:44 följande:
    Aha, på det lilla viset. Ja, då bör du fråga runt efter extrajobb!
    Jag ska nog göra det. Få ringa kompisen imorgon och fråga det där om butiken.

H a det gott. Har sån otrolig fruktansvärt mensvärk. Ska nog ta en tablett och lägga mig.

Gonatt. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Hej på er. Solig

• I Blackrose I

Inga bråk?

• I Blackrose I

Får jag gnälla lite? Jag var och träffade min läkare idag för jag ville sätta in kopparspiral men fick blank NEJ. Jag vägrar använda hormonspiral eller p-piller så nu är jag ledsen. Jag har lågblodtryck, dålig blodcirkulation, blöder för mycket under mensen och järnvärdet var alldeles för låg så han sa NEJ, kopparspiral är ingenting han tänker rekommendera. Vad fan ska man då göra? Jag har fått en konstig noja över att bli gravid igen. Jag är så fruktansvärt rädd att bli gravid.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-13 14:29:19 följande:
    Haha...han knyter UPP en bh.
    Jag är så fruktansvärt nyfiken på vilken av dom som är BJ......

*Försöker hålla käft*
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-13 14:30:40 följande:
    Sluta vägra hormonspiral! Jag vet inte...
    Frågade du inte vad han rekommenderade istället?  
    Jag kan inte NG. Mina två släktingar svullnade upp som balonger när dom började använda hormonspiral så nej, jag kan inte ens tänka tanken.
    Jo, kondom (sist jag köpte en paket kondom var när jag gick i gymnasiet).
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-13 14:33:22 följande:
    Hmm..ok jag är inte mkt till hjälp i den diskussion och jag vill inte vara okänslig......i det korta perspektivet kan nedanstående lösning vara effektiv
    Tack gubben.
    Skulle du inte byta avatar till spraj-bilden? {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Trash-tråden