Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Annelie skrev 2012-03-14 11:24:44 följande:
    Försöker du bortförklara dig nu?  Tror du att du lyckas?

Men tack för försvaret.

puss!  
    Jag tror inte, jag vet.

Eftersom du gillar mig så skarpt. Älskling! Hjärta

Puss!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-14 12:50:25 följande:
    Shit vad du filosoferar idag.
    Måste vara efter sockerchocken i morse.

Håller med om att det ska vara stjärt. Och jag tycker av någon anledning att stjärt låter lite lätt kinky.......... undrar vems fel det är?
    Va fan.....skärp dig för helvete, Agri !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-15 21:45:54 följande:
    Men NG?
    Du får ju säga till!! Vi kunde gått till Madame Vax och sen konsumera genant stora mängder vin.
    Nu får det fan i mej bli lite ordning i tråden. Vi tar en omröstning. Tycker jag.

jajaja, jag vet !!!

Men Extra Bladet är faktiskt en utomordentlig seriös tidning, så jag undanber mig allt jävla gnäll här. Gå in och rösta istället...

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1717322.ece 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-15 22:16:56 följande:
    Alltså jag vill med bestämdhet påpeka att jag hyllade Ekstrabladet härom dagen. :

.....i övrigt så blir det en tradig film eftersom man bara kan välja ett alternativ i varje kategori. It sucks!
    Jag vet, min kära, men det fanns, vill jag minnas, en och annan som hade nedsättande kommentarer om DANMARKS finaste tidning. 

Omröstningar brukar va utformade på detta viset, du kan ju inte rösta på SD och KD, samtidigt, i samma omröstning, så att säga, eller hur, min kära Agri ???

Men jag tackar, å Extra Bladets vägnar, för visat intresse här. Det var snällt av dig. Hoppas att andra må följa ditt goda exempel, Agri.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-03-15 22:43:46 följande:
    Jag startade en tråd för några månader sedan lite på samma tema "Om du var porrfilmsregissör" www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62054347.html
    Bra initiativ, PM, mycket bra, och jag har redan talat om vad som är det enda korrekta i sammanhanget. 

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-03-15 22:52:24 följande:
    Ole Söltoft slår till
    Mmm, lite som Agris förslag. 

Men visst fan skall det va handling, även i en p-rulle. Där är min kära Agri helt fel ute

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-03-15 23:03:34 följande:
    Vad för handling då? Det blir lätt lite krystad (och tråkigt) när man försöker få till en handling i en porrfilm. Det blir lite som en musical där man börjar sjunga i massa konstiga situationer .
    Men snälla PM, jag sa just det.........Glad 
  • Anton Chigurh

Ha en underbar natt, gott folk, jag är trött som satan och skall snart upp igen, så ni får försöka klara er utan mig, även, om det inte kommer bli lätt.

Men hav förtrösten, jag återkommer under morgondagen. Lovar.

Sov gott, mina vänner. 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 21:28:11 följande:
    Märker att insamlingen går väldigt dåligt. Skäms på er.
    Du kommer bränna varenda spänn på ditt jädra smink, Maria, det vet vi allihop, därför blir det inga slantar för din del. Glöm det......

Ni kan sätta in pengarna på mitt konto istället, jag har investerat i en  CheyTac M200 Intervention, så jag skulle uppskatta lite stöd till inköp av krut och kulor. 200 spänn per skott får jag faktiskt pröjsa, så öppna plånböckerna genast, era snåla jävlar. Har ni inge pengar får ni väl råna en pensionär eller nåt. Men låt mig slippa erat gnäll. 

TACK så mycket. På förhand då.

Mvh : //Anton  {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Trash-tråden