Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-02-27 23:59:16 följande:
    Ja tack, för Anton verkar ha andra viktiga saker för sig. Skriva matrecept och sånt trams.
    Jag försöker bara vinna en grytvante till min älskling. Men du kanske inte vill ha en grytvante. FL byter säkert ut den mot en Dildo. Om jag frågar snällt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-28 00:22:36 följande:
    Han har ett rosa förkläde som han gjorde själv i syslöjden, och han gillar att ha det på sig.
    Det finns en person här på FL som tror hon vet vad smärta är. Mycket snart kommer hon att upptäcka att hon inte visste ett skit om smärta. Egentligen !!!

Ha en  bra kväll, ÄLSKLING Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-28 00:15:32 följande:
    Varför skriver han recept nu igen??? El jag vet!!! Anton är en sån där feeder. Han kommer inte nöja sig förrän du är klotrund. Uhuuuu!!!
    I övrigt hjälper jag gärna till med uppfostran, är på det humöret idag.....
    Näädå, jag vill ha dom smala. Som Annelie
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-28 09:27:34 följande:
    Det här är ett allvarligt problem:

www.familjeliv.se/Forum-9-202/m63744459.html

Därför mailade jag Wordfeud utvecklaren i förra veckan och bad att få en feature att man kan rensa chat loggen.

Det kan ju förekomma konversationer som man vill behålla privata typ. Inte för att jag tror att någon här skulle skriva något snuskigt eller så i sina WF chattar eftersom ni är sådana ordentliga flickor och pojkar. Men man kan ju bli förledd att skriva något ehh olämpligt för allmänt beskådande.

Så om den featuren införs i framtiden i WF så vet ni vem ni skall tacka.

Haha kom just att tänka på den gången en kollega skrev i fel MSN fönster och trodde han skrev till sin fru . Jag hann avbryta honom innan han skrev något som skulle få mig att känna mig nedsmutsad.
    Mmm, bra initiativ där, PM. Borde införas i Svea Rikes grundlagstiftning.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-02-29 10:50:49 följande:
    Det var en tjej i skolan som kallade mig snorunge förra veckan, då blev jag väldigt sårad och var ledsen resten av dagen. Gråter
    Du skulle klippt till henne.....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-02-29 15:12:38 följande:
    På rumpan?
    För mesigt, sikta rakt på näsan. Lycka till, Birger Lelle.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-29 22:34:44 följande:
    Hej där!

Tänkte just säga det, Mrs borde få en iaf ett mail på de senaste inläggen från någon snuskig och perverterad man. Solig 
    Hej älskling! 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-03-02 17:25:00 följande:
    Nu förstår jag inte riktigt hur du tänker (och du brukar tänka klokt så det är nog något jag missförstår). Att bli smiskad med sitt medgivande är givetvis helt annorlunda än att bli smiskad mot sin vilja. Jämför ha sex (el för den delen rapeplay för att göra det mer jämförbart) - bli våldtagen.

Men det är ju så självklart att du nog måste mena något annat.
    Min kära Maria menar som så att : hon (Maria) gillar att bli piskad, Jakob gillar det inte. Jakob gillar det definitivt inte.

Således PM, är allt relativt här i vår sketna värld.

Nu undrar Maria om hon skall hängas bara för att hon gillar lite redigt med pisk, fast Jakob, ganska tydligt, tagit avstånd från dylika trivsamheter.

Ungefär så, menar min kära Maria.

Maria är en riktigt redig flicka, jag tycker inte att hon skall hängas. Möjligen bindas. Hårt.

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-03-04 14:51:25 följande:
    Hej alla,
    det är söndag...the day of the lord..och i ärlighetens namn borde jag göra nå´t mer konstruktivt än att jobba...

Exempel på konstruktiva aktiviteter:
    Onanera
    Sadisera en villig och härlig slyna..gissa vem...
    Långa skogspromenader...tveksamt...
    tvätta bilen (blää!!)
    middag med svärfamiljen
    Kolla på porr

Vad tycker ni är konstruktivt en söndag?
    Jag hade nog dödat någonting, spelar mindre roll vad, här kan ni nog va lite kreativa själva.......
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-03-04 18:04:28 följande:
    Jag hade nog dödat någonting, spelar mindre roll vad, här kan ni nog va lite kreativa själva.......
    Här kan jag iofs, för den goda ordningens skull, tillägga att det räknas som en konstruktiv syssla alla dagar i veckan.

Söndagen inräknad.
Svar på tråden Trash-tråden