• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-15 20:26:05 följande:
    Det trodde jag att det var du som gjorde??? Eller borde göra?
    Det är minusgrader här. Har på mig pansartrosor av grovstickat ylle for Christ's sake!!!
    Naughty by nature
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-15 20:07:13 följande:
    kommer ditt barn att säga "knulla din morsa" tror du?
    mina barn går i en skola mitt i stan, det är ett temaskola med en hel del invandrarbarn.....gemensamt är att alla satsar mkt på sina ungar...du ser en del mkt välbärgade föräldrar och en del som går på soc.
    Jag brukade sitta i föräldrarkomittén och satt där i ett möte när rektorn började prata om fula ord och hon mindes exakt hur det var första gången hon hörde uttrycket "knulla din morsa" hon var riktigt chockad och var ett nytt fenomen i Sverige som kom från Arabländerna, "knulla din morsa och dyl." skulle minsant inte förekomma i hennes skola (och det gör det inte faktiskt) men det fanns en annan pappa där från mellanöstern tror jag...vi växlade en blick och fick hejda oss för att inte brista i skratt. Grejen är den att jag gick i en invandrartätt skola i Frankrike på dagis, låg- och mellanstadiet....jag lärde mig "finFranska" där haha och interkulturell förolämpning
    Mitt barn kommer garanterat inte säga "knulla din morsa" för han kommer inte växa upp i sverige om jag får som jag vill
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-15 20:27:43 följande:
    Det är minusgrader här. Har på mig pansartrosor av grovstickat ylle for Christ's sake!!!

Du får se till att hålla värmen kanske...? Oskyldig
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-15 20:25:42 följande:
    Åh...saknar dig också ju

Sitter troslös, naken, i klackar och väntar på pajen... 
    haha underbart ju!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-15 20:25:57 följande:
    Gynekologerna är nog ganska trötta på folk som går dit bara för att visa musen för en främmande människa, utan att ha något egentligt problem. Skrikandes
    ja tycker de skall komma till dig o visa musen
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-15 20:24:49 följande:
    Jaa! Men farsta är så långt bort!!!
    Äh ta en taxi det är värt Tungan ute
  • I Blackrose I

Gokväll

Haft en låååååång dag. Gav någon mig puss imorse? Skulle behöva en nu också.

Orkar inte med invandrartjafset. Ska bli så skönt att slippa den diskussionen om nån vecka. VARFÖR är det så förbannad svårt för vissa svenskar att skilja på invandrargrupper och inte bunta ihop ALLA som en ihoprullad homogen deg???!!! Ja, jag är sur, tjurig, ledsen, förbannad, arg och helt slut...

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault

Asså min bebis är så jävla tjurskallig, han bökar runt som fan men bara när det passar honom! Och såfort nån rör magen eller ens tittar på den så blir han helt stilla. Min man har känt honom typ 3 gånger bara hahaha

• I Blackrose I

Angående Din mamma, knulla din mamma så måste ni bara se denna.

">

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden