• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-15 14:16:59 följande:
    Dålig stil, Birger.

Tror du fröken kommer sätta sig på dig som straff?
    Birger kan du ta kort på din frökens rumpa?
    så vi alla får se den....
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-15 14:16:59 följande:
    Dålig stil, Birger.

Tror du fröken kommer sätta sig på dig som straff?
    Typ sitta på ansiktet? Nej jag tror jag kommer klara mig undan ganska bra eftersom fröken verkar vara förtjust i mig. Kyss
    Men kommer såklart inte att slarva med frukten i fortsättningen.
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-15 14:28:45 följande:
    Typ sitta på ansiktet? Nej jag tror jag kommer klara mig undan ganska bra eftersom fröken verkar vara förtjust i mig. Kyss
    Det var så jag menade, ja.

Vad tråkigt.  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-15 14:32:22 följande:
    Det var så jag menade, ja.

Vad tråkigt.  
    Haha, det verkar ju som du vill att hon ska sitta på mitt ansikte. Obestämd

Är ju inte helt säkert att jag slipper undan, får ta och ge henne en snäll komplimang nästa lektion. Cool
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-15 14:41:54 följande:
    Haha, det verkar ju som du vill att hon ska sitta på mitt ansikte. Obestämd

Är ju inte helt säkert att jag slipper undan, får ta och ge henne en snäll komplimang nästa lektion. Cool
    Det är inte JAG som vill det.

Du får ge henne ett fint, blankpolerat äpple. Du har säkert något bra i din närhet som du kan gnida det mot?  
  • och

Vill bara påpeka att jag faktiskt har skrivit ett inlägg idag i en annan tråd som inte alls anspelar på något snuskigt.

Förvisso ett helt oseriöst inlägg och tämligen ironiskt, men ändå, jag kan faktiskt vara seriös med. Kyss 

• Aynrand
    och skrev 2011-11-15 15:16:30 följande:
    Vill bara påpeka att jag faktiskt har skrivit ett inlägg idag i en annan tråd som inte alls anspelar på något snuskigt.

Förvisso ett helt oseriöst inlägg och tämligen ironiskt, men ändå, jag kan faktiskt vara seriös med. Kyss 
    well it seems to me that face sitting is a serious matter...for some at least!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-15 14:21:22 följande:
    Birger kan du ta kort på din frökens rumpa?
    så vi alla får se den....
    Hmm, kanske.  Ska jag "flirta av" henne byxorna eller kjolen innan bilden tas?
Svar på tråden Trash-tråden