• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-17 12:18:14 följande:
    Nu har jag klippt ner mina naglar såg helt sjukt ut med nio långa fina och en pytteliten
    Det är synd om dig.

Var det din mans fel att nageln gick av? Det tror jag iaf.   
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-17 12:19:55 följande:
    Det är synd om dig.

Var det din mans fel att nageln gick av? Det tror jag iaf.   
    Det var det säkert på nåt sätt!!!!!!!!
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-17 12:19:02 följande:
    GråterGråter jag viiiiiiilllllll Skrikandes
    Det här är iaf helt klart hans fel. Demon
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-17 12:18:14 följande:
    Nu har jag klippt ner mina naglar såg helt sjukt ut med nio långa fina och en pytteliten
    Hade symboliken i en sån nageluppsättning talat om något om dig som person? Obestämd
    och skrev 2011-11-17 12:17:32 följande:
    Kan du ta något liknande min senaste bild?
    Ja, jag har faktiskt en sån bild på datorn, men det är frågan om den inte är för grov för att ladda upp. Jag vill ju inte skrämma slag på någon. Tyst
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-17 12:33:36 följande:
    Det här är iaf helt klart hans fel. Demon
    Hahahaha ja inget snack om den saken
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-17 12:38:20 följande:
    Hade symboliken i en sån nageluppsättning talat om något om dig som person? Obestämd
    och skrev 2011-11-17 12:17:32 följande:
    Kan du ta något liknande min senaste bild?
    Ja, jag har faktiskt en sån bild på datorn, men det är frågan om den inte är för grov för att ladda upp. Jag vill ju inte skrämma slag på någon. Tyst
    Kan du inte måla över de hemska delarna på den bara då?
  • Agridulce

Aaaaaah!!! Sluta lägga in sådana bilder i tråden. Mina kollegor blir extremt nyfikna när jag drar efter andan och blir röd på bröstet.

• lille Birger
    och skrev 2011-11-17 13:10:10 följande:
    Kan du inte måla över de hemska delarna på den bara då?
    Hmm, det syns inga genitalier eller tuttar på bilden. Det är mer ställningen som kvinnan befinner sig i, i relation till mannen, som gör att bilden kanske kan vara jobbig för vissa.
Svar på tråden Trash-tråden