• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-17 13:59:20 följande:

hmmm min åsikt som man är att den snubbe ser bättre ut i kroppen än de biffiga typer du la upp igår.
    biffig kroppsbyggare ser riktigt osmidiga ut...känns som om de inte skulle klara av att torka av sig i rumpan..och dessutom är det inte lika elegant som att vara slank och tränad.

Just nu jobbar jag som f... för att se ut som han...jag är på god väg tror jag
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-17 14:34:04 följande:
    hmmm min åsikt som man är att den snubbe ser bättre ut i kroppen än de biffiga typer du la upp igår.
    biffig kroppsbyggare ser riktigt osmidiga ut...känns som om de inte skulle klara av att torka av sig i rumpan..och dessutom är det inte lika elegant som att vara slank och tränad.

Just nu jobbar jag som f... för att se ut som han...jag är på god väg tror jag
    Jag tycker han är för smal men helt okej kropp och en underbar ansikte. Det hade inte skadat om han vägde lite mer. Jag gillarsom sagt när killen har mycket större midja och rumpa än jag. Det ska vara mjuktsamtdigt vältränad. Förstår någon vad jag mumlar om?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-17 14:43:30 följande:
    Jag tycker han är för smal men helt okej kropp och en underbar ansikte. Det hade inte skadat om han vägde lite mer. Jag gillarsom sagt när killen har mycket större midja och rumpa än jag. Det ska vara mjuktsamtdigt vältränad. Förstår någon vad jag mumlar om?
    Haha ja jag tror faktiskt det

Jag har inget emot att ha större rumpa än mannen, kräver det nästan haha...en man med större rumpa än mig skulle se för kvinnlig ut.
    Jag gillar slanka män med seniga muskler.  
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-17 14:50:22 följande:
    Jag har inget emot att ha större rumpa än mannen, kräver det nästan haha...en man med större rumpa än mig skulle se för kvinnlig ut.
    Inte om han är väldigt stor i övrigt?
    Typ såhär alltså, han med grå kortbyxor har ju tjocka höfter, även väldigt stor midja.

• Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-11-17 15:04:47 följande:
    Inte om han är väldigt stor i övrigt?
    Typ såhär alltså, han med grå kortbyxor har ju tjocka höfter, även väldigt stor midja.

Ledsen Birger, så galet osexigt att det skriker om det.
  • lille Birger

Okej, den här killen då:

Han är betydligt mindre och mer deffad än den där stora pågen, men han har ändå muskler.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-17 15:19:52 följande:
    Okej, den här killen då:

Han är betydligt mindre och mer deffad än den där stora pågen, men han har ändå muskler.
    rumpan ser inbjudande ut
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden