• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-17 22:31:31 följande:
    Tycker du är väldigt lite överallt. Man skulle nästan tro att du har ett eget liv? Gör om och gör rätt säger jag.
    Eget o eget..........det var väl lite o ta i Glad men förutom denna tråden så har det ju blivit übertråkigt på FL. Har du något tips på ngn skojsig tråd?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-17 22:33:21 följande:
    ja jag förstår det.....
    det borde finnas en tjänst å nätet där du kan beställa en pervo gubbe som hoppar ut ur buskarna i den outfit....skall gubben har öppna byxor och stånd tycker du?
    Ja, precis som jag funderar på att starta sajten rentaslut.nu så tycker jag att sajten www.snuskibusken.nu borde finnas.
    Brallorna ska vara öppna och man anar hans yfrontkalsonger från -73 och en pitt med en diskret doft av eau de dirt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-17 22:34:26 följande:
    Kan du inte bara straffa mig istället?
    Absolut - känner mig ju som sagt generös idag.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-17 22:36:57 följande:
    Ja, precis som jag funderar på att starta sajten rentaslut.nu så tycker jag att sajten www.snuskibusken.nu borde finnas.
    Brallorna ska vara öppna och man anar hans yfrontkalsonger från -73 och en pitt med en diskret doft av eau de dirt.
    jadu kinky är du så ................

jag gillar detaljer som Y-frontkalsingar årgång 73 ...ajajaj...
    eau de dirt var bra men du kan bättre Agri...ansträng dig lite
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-17 22:36:57 följande:
    en sista grej ha du en toalettväska med dig och våtservetter mot eau de dirt?

ohhhh så snuskigt är jag
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-17 22:40:53 följande:

ohhhh så snuskigt är jag

Hahaha...du tänker att eau de dirt är sperma...det är det inte. Det är otvättad baguette.

Sussa?
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-17 22:39:38 följande:
    jadu kinky är du så ................
    jag gillar detaljer som Y-frontkalsingar årgång 73 ...ajajaj...
    eau de dirt var bra men du kan bättre Agri...ansträng dig lite
    Det är sent men jag lovar att leverera bättre någon annan dag.
    Aynrand skrev 2011-11-17 22:40:53 följande:
    ohhhh så snuskigt är jag
    Nja, funderar på en flaska fönsterputs. Och kanske lite munsprej så han blir som en mintpastill
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-17 22:33:21 följande:
    ja jag förstår det.....
    det borde finnas en tjänst å nätet där du kan beställa en pervo gubbe som hoppar ut ur buskarna i den outfit....skall gubben har öppna byxor och stånd tycker du?
    Eller en pervokvinna med bakochframvända stringtrosor som hoppar fram.
Svar på tråden Trash-tråden