• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-18 15:12:13 följande:
    Det kanske är en transa.Obestämd  Jag tycker det ser ut som hon har stringtrosor, syns genom klänningen.
    Med en sån klänning hade jag skippat trosor helt.
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-18 15:53:00 följande:
    Med en sån klänning hade jag skippat trosor helt.
    just men en sådan klänning måste man ha string för att dölja kuken på framsidan...........
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-18 14:38:11 följande:
    Otrolig rumpa.
    hon ser inte ut som en fin flicka direkt och inte heller som en transa...och hon har en otrolig rumpa ja.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-18 16:34:16 följande:
    Jag gillar hennes ansiktsdrag, karakteristiska. Gillar näsan. Har ju en thing för näsor...
    det är exakt samma här,
    båda ser bra ut och skulle kunna pimpas till klassiska skönheter med en del styling....

den tjej till höger har dock starkare drag, ojämna kanter som NG skulle säga som gör att hon blir ännu snyggare. det är mkt svårare att vara snygg när perfektion inte är där...det är en mer sällsynt skönhet...symmetrisk skönhet är tråkigare...den lilla tjejen är mer som en barbie docka..ingenting sticker ut i ansiltet och man skulle korsa henne utan att se henne hur snygg hon än är eller inte....
    hon till höger utstrålar mera sex (dessutom)
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-18 16:34:16 följande:
    Jag gillar hennes ansiktsdrag, karakteristiska. Gillar näsan. Har ju en thing för näsor...
    Intressant att du uppmärksammar hennes näsa.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-18 16:46:25 följande:
    det är exakt samma här,
    båda ser bra ut och skulle kunna pimpas till klassiska skönheter med en del styling....

den tjej till höger har dock starkare drag, ojämna kanter som NG skulle säga som gör att hon blir ännu snyggare. det är mkt svårare att vara snygg när perfektion inte är där...det är en mer sällsynt skönhet...symmetrisk skönhet är tråkigare...den lilla tjejen är mer som en barbie docka..ingenting sticker ut i ansiltet och man skulle korsa henne utan att se henne hur snygg hon än är eller inte....
    hon till höger utstrålar mera sex (dessutom)
    Gud ad jag älskar att du oftast förstår precis vad jag menar.

Jag håller givetvis helt och hållet med. Ojämna kanter och trots att's. 
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-18 16:23:01 följande:
    just men en sådan klänning måste man ha string för att dölja kuken på framsidan...........

Du har uppenbarligen bra koll på sånt.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Där har hon mer av en potatisnäsa tycker jag.
Svar på tråden Trash-tråden