Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-04-08 09:58:04 följande:
    Pitt!
    Skäms !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-04-08 10:27:58 följande:
    Skäms !!!
    Agridulce skrev 2012-04-08 09:58:04 följande:
    Pitt!
    Jag rodnar å dina vägnar.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    "From time to time, I like to cook dinner, to see how easy a woman has it"
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-04-18 08:40:23 följande:
    Det är väl trevligt när alla kommer, eller hur?

A: ja, visst var det väl en synnerligen relevant kommentar?

Och: Du behöver inte en lektion, du behöver kvarsittning!

Var har du varit, min underbara Anton?
    Jag kallade talibaner för kamelknullare. Det var tydligen inte populärt eftersom det renderade i en beordrad semester. Och självklart tar jag härmed avstånd från samtliga dessa tidigare uttalande. Talibaner är Allahs gåva till våran nersupna, nerknarkade, och totalt förtappade mänsklighet. Jag skall aldrig mer yttra mig negativt om dessa fromma människor.

Jag tror jag skall åka till Afghanistan och bli taliban på heltid. Göra avbön, liksom, känns som det rätta att göra här. Jag har syndat......

Ha en härlig, underbar dag. Både du, Yoyna, och alla andra som gillar mig.

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-04-18 09:45:07 följande:
    Det där är ju helt fel. Inte har de väl kameler i Afghanistan eller har de det? Det är väl snarare dromedarer då. Men jag skall inte försöka sätta ihop olika ord i nya innebörder.
    Menar du på fullt allvar att jag, Anton, har blivit straffad för ett icke existerande faktum ???

Det var det jävligaste. Minst sagt. Fast mitt beslut att bli taliban på heltid är oåterkalleligt. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-04-18 18:24:22 följande:
    Kameler, getter....

Den här tråden börjar urarta. 
    Näädå, allt är ett stort jävla stånd. Eller miss........för-stånd. Ungefär då !!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-04-18 20:59:53 följande:
    Och du är bra!
    Nä, Annelie är inte bra. Inte alls. Annelie är bäst.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-04-19 19:32:06 följande:
    Jag tycker vi kan prata om vikten av att sköta sig. Det är en bra sak.

ja    
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-19 20:34:46 följande:
    Hej folket! Solig
    hej
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-19 20:34:46 följande:
    Hej folket! Solig
    hej  Glad
Svar på tråden Trash-tråden