• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-20 21:48:06 följande:
     Skriv inte så, du får mig att tänka på en riktigt doktor som jag lekt med Tyst Skäms
    Doktorer är till för att lekas med.
    Eller vänta nu, tvärt om var det ju.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-20 21:49:15 följande:
    Och denna hittar man vart då? Kan ju faktiskt vara värt att testa när håret växt ut lite mer.... Brukar permanenta det när de får sån där mellan längd, för ja blir galen när man inget kan göra, bättre de är krulligt typ så jag slipper tänka på det
    Typ din lokala mataffär. Ca 20 spänn flaskan. Bästa uppfinningen som gjorts för blankt hår.
    Men jag har inte hittat den i Sthlm på några månader nu. Kan det vara för att tanterna håller på att dö ut?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-20 22:00:00 följande:
    det råder stor enighet i frågan.......ni är duktiga
    Thanx Frenchie!
    Naughty by nature
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-20 22:16:02 följande:
    inte riktigt nej...känns inte direkt som ett erotiskt mästerverk.........
    Fast jag föredrar nog de taskiga framför de där som försöker vara erotiska mästerverk.

Nä, nu ljuger jag igen för jag föredrar annat. Men jag ska inte prata mer om sex idag. 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-20 20:46:32 följande:
    Agri... Ah, stram knut! Annars tänkte jag mest enormt knullrufs... Ser så himla strikt ut i knut, vill ju inte skrämma dig i onödan...
    Jag tror mer att jag skulle bli rädd för det porriga penntrollet.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-11-20 22:27:52 följande:
    Fast jag föredrar nog de taskiga framför de där som försöker vara erotiska mästerverk.

Nä, nu ljuger jag igen för jag föredrar annat. Men jag ska inte prata mer om sex idag. 
    Ja fast det är ju skillnad på tacky och taskiga, förstår du vad jag menar?
    Ett mästervärk kan vara något amatörmässigt och icke perfekt (rough around the edges) men fortfarande så fullt av erotik, snusk, perversitet och annat, att det blir mästerverksmaterial.
    Medan annat bara är tacky och billigt.

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 22:32:36 följande:
    Ett mästervärk kan vara något amatörmässigt och icke perfekt (rough around the edges) men fortfarande så fullt av erotik, snusk, perversitet och annat, att det blir mästerverksmaterial.

Jag håller med.

Fast det kan ändå bli några intressanta närbilder där man kan hitta vissa saker som kan vara trevliga. 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 22:32:36 följande:

Gillar mer amatör en amerikansk plast och yta.

Snuskiga, smutsiga amatörfilmer is da shit!
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden