• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 21:25:55 följande:

Det finns ett jätteroligt klipp (tycker jag) om en fransk rumpdoktor som åker till en kvinna som är förstoppad för att clean her pipes hahaha!!!

Fransmän alltså...*rullar med ögonen* 
    Jag blir lite lätt nervös och vill nog inte ha någon länk på det?
    The hard way is the right way.
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-20 21:31:41 följande:
    Hon är lite liten men skulle säkert tycka att det var kul.
    Jag tror det. Hon älskar ju att dansa och har en grymt bra motorik och taktkänsla. Vi dansar mkt här hemma. Hon gör den grymmaste rumpvicken till sean banans skaka rumpa sen älskar hon waka waka
    Idag vann jag en mental seger, det är okej att hurra för det. :D
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-20 21:32:19 följande:
    Jag blir lite lätt nervös och vill nog inte ha någon länk på det?
    Nu ljög du iaf! *blänger*
    Idag vann jag en mental seger, det är okej att hurra för det. :D
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 21:24:43 följande:
    Jag vet det.
    Nu var jag tvungen att svara i tråden.
    Känner att vi skulle kunna besudla tråden totalt.

there´s no doubt
    tempen skall tas i rektum såklart...............varje liten slyna vet det
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-20 20:41:24 följande:
    Alldeles säkert, dom är iaf värdelösa om man har längre hår tror jag jag hade ju inte ens axellångt. Däremot så brukar locktång faktiskt fungera för mig.. om jag tar en tunn bit hår... sen sprayar med nån superspray direkt efteråt, så kanske de håller nån timme eller två...

Allt liksom bara inte fungerar på mitt hår, kan knappt sätta upp det i ett gummiband, de liksom glider ut. Har såna där tunna, helt runda strån, mjuka som babyhår och de kan glida ut vilket frisyr som helst!

Vill jag ha lockar så får jag vackert permanenta det.
    Rekommenderar återigen läggningsvätska á la tant. Glimors rosa flaska gör att de sitter som berget. ...eller i alla fall innehållet i den.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-20 20:42:07 följande:
    oh Agri...nå´t blev lite oavslutat häromdagen...det var du din blottare och eau de dirt med Yfront kalsinar årgång 1972 om jag minns rätt vad skulle hända?
    Eeeeeeeeeehh..... jag uppgraderade mig och bytte bort honom.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2011-11-20 20:53:44 följande:
    Ja, jag loggar snart ut. Alla är äckliga och skriver bara om sex.  
    Japp! Och snart står vi på trappen och bankar på din dörr.

Hmmm.... känner att jag vill sjunga lite också. *trallar på "Öppna din dörr" bara för att vara lite läskig och irriterande*
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2011-11-20 21:23:09 följande:
    Vill du leka doktor? Jag kan komma och undersöka om allt är som det ska?
    Come to kinky Agri!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Är barnsligt förtjust i doktorslekar....
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden