Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

MIN underbara ANNELIE skrev 2012-05-06 12:14:23 följande:
    Tänker du hjälpa henne?
    Hjärta Tänkte ordna den saken på egen hand !!! Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-06 14:08:54 följande:
    Jag kan, försöka, lätta upp den konstiga stämningen som blivit i tråden med en bild som förhoppningsvis passar allas smak:

Vi kan alla enas om att hon har snygga ben.

....eller iaf att det är ett snyggt golv. På bilden.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MARIA !!!

Blood In, Blood Out     Det säger jag bara, den är 3 timmar lång, TRE TIMMAR !!!   För i helfvete Maria.......

Tittar jag på den, helt enligt ditt önskemål, då är du tamejfan skyldig till att se 2 (två) filmer enligt mina önskemål. Helt vanliga filmer av helt vanlig längd.

Det är väl inte för mycket begärt. Eller ???

Ha en riktigt underbar dag, min kära Maria, det är du garanterat värd. (Detta gäller såklart även min egen lilla GODING Hjärta )

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 10:14:33 följande:
    Nej.
    Du ser "Medan vi faller", så ser jag en av dina.

Deal!?  
    Okay, vi kör på det, men sen, gäller mitt förslag. Enligt ovan.

Deal ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 11:20:22 följande:
    Nej se inte Blood in Blood out. Pallar inte två Anton-filmer.
    Tråkig du är, min kära, men okay, vi byter en film - mot en film-  

Jag skall genast köpa hem Medan vi faller från CDON. 

Så småningom skall jag ta mig igenom Bl-in....Bl-out, den har jag redan köpt så då måste jag ju titta också. Men det blir en senare fråga, nu är det M-V-F som gäller. I kväll ( tro det eller ej !!! ). Jag skippar en kamsportsgala till förmån för "din" film, kom inte sen å säj att jag inte gör allt för dig.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 11:38:30 följande:
    Men vad ska jag se då?

Visst, köp den du från CDON  
    Dom hade ett ex kvar, jag köpte det. 

Jag skall fundera på nåt riktigt bra till dig. Återkommer..... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 12:05:25 följande:
    Var snäll!
    Jag rekommenderar bara filmer som är riktigt bra
    Och om du rekommenderar något sci-fi-aktigt, måste jag tyvärr avblåsa dealen.  
    Jag är alltid snäll, det vet du väl, min kära....

Men jag skulle aldrig rekommendera nåt jag inte själv gillar, det skulle liksom förstöra det vi har påbörjat här, och jag tycker det är både roligt och intressant. Våra byten.

Jag skall undvika sci-fi genren, lovar. Har faktiskt tänkt mig en krigsfilm, inte We Were Soldiers, men lika förbannat en Vietnamfilm, nämligen en av Oliver Stones skapelser. Ringer det en klocka ???
  • Anton Chigurh

....den med Sheen och Depp.

Den är bra. Jävligt bra. Den heter Plutonen. ( Platoon ). 

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 12:21:48 följande:
    ....den med Sheen och Depp.

Den är bra. Jävligt bra. Den heter Plutonen. ( Platoon ). 
    Finns på CDON...........!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 13:30:41 följande:
    Haha tack!

Plutonen it is. Från CDON såklart. 
    Såklart....
Svar på tråden Trash-tråden