Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-04-20 22:49:50 följande:
    Hon får ju onekligen ställa upp med lite ( läs : FAN SÅ MYCKET MER ) än en bild på en traktors motorhuv eller hur?
    Vi vet vad vi vill ha, PM !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-20 22:50:05 följande:
    Låt mig säga det så du förstår: SKIT I TRAKTORJÄVLEN!!!
    Jajaja, jag fattar, jag fattar........

Skall se vad jag kan ordna. Jösses. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-04-20 22:53:39 följande:
    Anton: ja, jag är en krävande kvinna...
    Vad skulle du vilja ha i utbyte?

En bild på en gammal trotjänare, BM valmet? jag kan lägga mig på rygg över motorhuven och se om mitt hår når ända ner till marken...
    Ja, det blir bra, om du nöjer dig med ett par högklackade, Yoyna ,och inget annat, bilden tagen rakt framifrån dig sett, å så skall du skreva en aning med benen. Allra helst skall du hålla en MSG90 A2 i nävarna, men det är inget krav.

Det gäller förövrigt traktorn också. Egentligen skiter jag i traktorn, bara du är med och skrevar ordentligt. 
  • Anton Chigurh
    Min underbara och vackra och FÖRLÅTANDE älskling  skrev 2012-04-20 23:13:35 följande:
    Anton!

Exakt VAD pysslar du med just nu??  
    SHIT OCKSÅ, jag trodde du hade lagt dig, älskling.

Jag tar härmed tillbaka allt jag sagt, och allt jag inte sagt, hitintills i kväll...........fan !!!
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-04-25 19:56:46 följande:
    Mamma tog kontot, och sa att jag inte skulle få tillbaka det förrän jag gjort mina läxor i skolan, samt städat rummet vilket jag nu har gjort.
    Din käre mor, Birger Lelle, verkar va en jävla slyna !!!
  • Anton Chigurh
    Annelie, den vackra

skrev 2012-04-26 15:37:41 följande:
    Har jag sagt att jag aldrig mer kommer att bo på hotell?

Hej Birger, mår du bra idag? Solig 

Och hej Anton. Hjärta 
    Hjärta Hej GodingHjärta
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-04-26 18:11:47 följande:
      Då får ni klä upp er med såna där snygga skor som har spetsiga klackar.
    Eller också klär dom sig i varsin burka, köper en korv med bröd, och sen tar dom in på vandrarhem.

ELLER HUR ???  Annelie...........älskling !!! 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-26 20:35:26 följande:
    www.dn.se/nyheter/varlden/laglig-ratt-for-man...

Sinnessjukt!!!
    Något, och såhär direkt efter revolutionen när det skall väljas ny regering. Fy fan. Stackars jävlar, likaså att det inte fanns en enda kvinna på valbar plats. Inte i praktiken iaf. 

Verkar som kvinnorna är dom stora förlorarna. Som vanligt.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-04-26 20:55:08 följande:
    Grejen med den här revolutionen var (är) ju faktiskt att islamister fått mer makt än tidigare.
    Lite ironiskt.

Kanske, om folket väljer in en övervägande del islamister i sitt styrande råd, men vi kan ju hoppas på motsatsen. Finns ju andra, tom sekulära, mänskor på valsedlarna.

Ett klent hopp !!!

Jag vet.......... 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-04-26 22:02:29 följande:
    Jo det är sant det är rätt bestialiskt. Men inte så att jag direkt fäller en tår. En rättegång och han hade fått ställas till ansvar för sina gärningar hade varit att föredra.

Meh, jag som hade hoppats att få briljera med mina kunskaper om Khadaffis namn .
    Jaa, det var duktigt PM, det där med namnet, men du har fel. Angående Kaddens frånfälle. Det var inte ett dugg bestialiskt, tvärtom, han blev skjuten, och avled av skadan. Han dog nästan som en soldat. Han borde ha plågats ihjäl. Varken mer eller mindre.
Svar på tråden Trash-tråden