• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    I Blackrose I skrev 2011-11-28 20:35:11 följande:
    Hej guys
    Hoppas ni har haft en trevlig helg. {#emotions_dlg.flower}
    Hej Rose. Sisådärhelg skulle jag säga. Inne mest hela helgen pga förkylning. *surar lite*
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-28 20:39:49 följande:
    Håller med. Jag fullkomligt älskar den bilden.

Mmm...Aynrand är bra med bilder även om han givetvis ej kan ta credit för just den haha...
    Men han har bra smak och en aldrig döende kreativitet.  
    Eau de Salope
  • Yoyna

Agri: Var det något speciellt du tänkte på? Något du undrar över?

Själv ligger jag på soffan å orkar inte ens dra igång datorn. Lat!!!

• Aynrand
    Yoyna skrev 2011-11-28 20:41:24 följande:
    Hej Rose! Hur har du det? Fullt upp med packning nu?

NG, Aynrand: är ni produktiva...?

Agri...

Hej Björnen! *solig*
    jag är produktiv som du kan se..Mrs postade en rolig länk..jag har också varit produktiv tidigare fråga NG
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-28 20:41:24 följande:
    Hej Rose! Hur har du det? Fullt upp med packning nu?
    Hej sötis

Nej, har inte så mycket att packa men jag är fortfarande groggy efter helgens äventyr. Drömmer
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-28 20:41:40 följande:
    bra nyhet vad säger ni?

Eh..... påminner om nån...... gaaah
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-28 20:42:39 följande:
    Mmm...Aynrand är bra med bilder även om han givetvis ej kan ta credit för just den haha...
    Men han har bra smak och en aldrig döende kreativitet.  
    Tycker Aynrand delar alldeles för dåligt. Om man är rik, ska man då inte dela med sig av sin glädje och rikedom?
    Naughty by nature
  • Yoyna

Rose!! Vad gjorde du i helgen??? Säg inte att du var ute på Söder för då gick vi om varann!

Aynrand, haha ja jag såg den länken. Kanske skulle göra framsidor i julklapp till väl valda vänner...?

• I Blackrose I
    Agridulce skrev 2011-11-28 20:41:56 följande:
    Hej Rose. Sisådärhelg skulle jag säga. Inne mest hela helgen pga förkylning. *surar lite*
    Hej snygging

Ajdå. Låter inte kul. Du får väl ta igen det nästa helg och gå ut en sväng. *kramar om*
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden