• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-28 20:57:18 följande:
    Jag kommer sakna dig jättemycket. Hjärta

Kommer du ihåg vilken bild du skickade till mig första gången vi pratade itel?

Hahaha nej!?
    Hjälp!!!
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-28 20:49:21 följande:
    Jo...
    Men det är så fruktansvärt synd om mig att jag kräver enorma resurser. Så jag tar smällen.
    Det finns ju andra män som gillar att dela...kvinnor också för den delen
    *Peppar*  
    På något outgrundligt sätt kommer jag överleva. Någon har någon gång sagt till mig att jag också är krävande. Kan inte förstå detta.

Puss på sig.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-28 20:50:59 följande:
    Agri: ja, jag måste absolut vila upp mig. Verkar ha fått nått otrevligt virus som fördunklar mitt annars så klara sinne...
    Kaxig? Absolut!
    Förstår inte hur det gick till. Rematch!
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-28 20:59:19 följande:
    På något outgrundligt sätt kommer jag överleva. Någon har någon gång sagt till mig att jag också är krävande. Kan inte förstå detta.

Puss på sig.
    När någon säger att man är krävande så ljuger de. Alltid.

Eau de Salope
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-28 20:58:58 följande:
    Hahaha nej!?
    Hjälp!!!
    En bild på en av dina bröst. den helgen då jag var tillsammans med B och K.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Ha en trevlig kväll. Ska spela backgammon med pappa.

Vi hörs. Hjärta

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna

Rose: näää, varken tjejhångel eller gayklubb. Mest råstraighta tjejer med den här gången

• Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-28 21:01:13 följande:
    När någon säger att man är krävande så ljuger de. Alltid.
    Precis. Det finns inget generösare och givmildare än jag. Dessutom är jag tom mer redo än en scout.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden