Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Andas, slappna av och tänk goda tankar

Hjärta

Skönt att undersökningen gick bra iaf och att di fick reda på vad du har för problem och vad du ska göra åt det. Puss gumman, det kommer att ordna sig!     
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:47:27 följande:
    Tack tjejen. Hjärta
    Det första jag får höra när jag ringer hem till fucking -------- är följande: "Jaha, så nu har du en till anledning att dra till dig uppmärksamhet och tvinga min son att stanna hos dig".
    Just nu längtar jag tills vi flyttar så jag åtminstone slipper ha henne i mitt liv. Grrrrr.

Ååhh! Men kan ni inte bara skärma av er från kärringen i ett par månader??? Måste ni ha kontakt?

Men, återigen: Andas, slappna av (karma, karma, karma... )   Två månader, eller hur?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:59:34 följande:
    Puss och tack. {#emotions_dlg.flower}

Jag ska iväg och träna och sätta mig i bastun en längre stund.

Åh, det låter jätteskönt!!! Det skulle jag behöva, jag går runt med tofflor, halsduk och en av min mans munkjackor - och fryser!!!! Burr!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-10-17 16:47:10 följande:
    Nä inte än, jag börjar misstänka att den inte kommer göra det
    Magen är jättefin!!!  Du har väl två månader på dig att pluppa? Inte misströsta än!

(Aynrand, lär dig att inte använda ord som stor, liten osv vad gäller gravida kvinnors magar )

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 16:59:09 följande:
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?

Endorfiner är bra!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-10-17 17:00:45 följande:
    haha tack för tipset......it makes sense!

Japp!  Om alla tänkte så skulle stackars hormonstinna gravida kvinnor slippa fundera över om de är för stora som granntanten sa eller om de är  för små som kassörskan sa...
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-10-17 17:15:35 följande:
    Haha ja två månader, men jag tänkte börja dricka ricinolja 1:a dec så han kommer då hahaha det är tips från min mor, hon drack ricinolja dan innan både mig och min bror

Nej men gud, gör inte det! Snälla! Det finns inga veteskapliga belägg för att det fungerar och varken du eller barnet kommer att ha någon nytta av det.

(Men jag vet att det är lockande att sätta igång förlossningen! Rekommenderar isf sex  )
  • Yoyna

Själv sitter jag på huk som en risplockare enligt min man har alltid suttit så och tycker det är vilsamt. (självklart påklädd!!!)

• Yoyna

God kväll!!!

Och, skönt det låter att bara ha det bra!!!

Bellagio, kanske kan man generellt säga att barn inte alltid tänker sig för och har svårt att sätta sig in i någon annans situation. Det är tufft att vara förälder och känna/misstänka/veta att ens barn inte har det riktigt bra!

Rose darling! Tänker på dig!

Svar på tråden Trash-tråden