Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Driftwood skrev 2012-05-15 15:32:56 följande:
    Är Barbara utsliten?
    Sen länge.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    TheCoopers skrev 2012-05-15 22:07:41 följande:
    hello ! Jamenvisst ! Föddes den 10 mars en liten tjej .. Amaya heter hon
    Låter nästan som Anton.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    TheCoopers skrev 2012-05-15 22:12:42 följande:
    Ja men det var ju efter dig jag döpte henne såklart !
    Vore du inte gift redan skulle jag fria..................Hjärta
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-05-15 22:10:35 följande:

Hallå alla trashare
    Allå allå, Aynrand. Glad

Tänk på det,  Aynrand.......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-17 22:38:57 följande:
    Ser förresten fram emot en recension.
    Gör jag med !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-17 23:19:30 följande:
    All in good time Anton.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-18 11:41:21 följande:
    Ja fredspriset var min första tanke. Helt klart.
    Men fysisk kan ju också vara aktuellt med tanke på just den rent fysiska (och mentala iofs) bedriften. 

Detta här är en medalj som delades ut, av Sovjet's försvarsledning, för visat mod och tapperhet vid befrielsen av Warszava 1945. Jag tycker nog att Mrs Assultarn är värd minst två sådana. Minst två....
  • Anton Chigurh

Ljungsjön, Ljungsbro

När David var på sjön och fiskade hörde han följande från båten bredvid (där de också fiskade):

Flicka ~4 år: Pappa?!
    Pappa ~25 år: Jaaa, vad vill du nu då?
    Flickan: Jag undrar bara när det här stänger?

Från tjuvlyssnat.....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-18 00:14:08 följande:
    Las Ketchup????? Förvånad
    Du överaskar, min underbara  Anton.
    Du gillar säkert den
    ">här
    också (fast vidare snygg är hon inte).
    Ketchup är ju bra, och nåt in i  helvete granna, och så är även din länk är helt okej. Faktiskt. Varken Ketchup eller Paradisio är förstås i klass med Rammstein, men helt klart godkända. Min kära Agri

Sen kan jag kanske tillägga att jag aldrig kommer sätta på någon av Rammsteins medlemmar medans ketchup å Co ligger hyfsat högt på min "vill väldigt, väldigt gärna sätta på" lista.

Så jag överaskar väl inte. Egentligen. 
Svar på tråden Trash-tråden