Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-05-10 21:03:48 följande:
    Mina fransk kunskaper är ungefär som dina. Fast just ordet "cul" känner jag till. Hade en kompis vars förälder hade en bil med de bokstäverna på och som tillbringade mycket tid i Frankrike. Nummerskylten fick en del uppmärksamhet.
    Mmm, skall du översätta skiten nån gång !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-05-10 21:15:57 följande:
    Glöm det. Fel inlägg...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 21:15:13 följande:
    Nähe.

Sådär.
  • Anton Chigurh
    Aynrand !!!

Jag misstänker att din älskling har varit jävligt otrevlig mot mig, helt oförskylld. Vill du vara så vänlig och översätta hennes obsceniteter.

Tack på förhand.

Mvh : //Anton 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-10 21:20:49 följande:
    Nej då. Mina kunskaper i franska är utmärkta. Du kan gott säga det, Anton.
    Jaja, så du tycker jag skall vräka ur mig nåt jag inte har en aning vad det betyder. Kan mycket väl va att jag säger att jag vill bli påsatt hårt som helvete  i röven. 

Och vill jag det,Hjärta älskling Hjärta ??? NÄÄ, DET VILL JAG VERKLIGEN INTE.

Så översätt nu möget !!!

TACK. 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-10 21:35:58 följande:
    Tack A, känns väldigt bra att vara i alla fall delvis förstådd...
    Nu fattar jag fan ingenting, men jag är nöjd om du är det !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-07 16:11:26 följande:
    Fast i Järnkorset är det lite omvänt då det är från tyskarnas sida (vilket var ett rätt vågat drag på den tiden).

Finns en scen dock i Järnkorset som ger mig lite kastrationsångest (om jag nu inte blandat ihop filmerna). Tänder kan vara ett vapen det med.

Haha ja "Kellys hjältar" såg den för inte så länge sedan. Någon natt repris.
    Ja, du menar med dom ryska krigsfångarna, den scenen va intagande, en avsugning är inte alltid en avsugning. Iaf inte när det kommer till en Happy Ending.

Och filmen var för jävla bra. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-11 15:49:43 följande:
    Oh my!!! Förvånad
    Där var en mening jag kände igen.....
    Om du ger mig översättningen lovar jag att kommentera din filmlista. Ingående !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-11 16:45:07 följande:
    Nej inte så mycket H-E där direkt

Blev sugen på att se om den. var länge sen jag såg den senast. "I will show you were the Iron Crosses grow". Klassisk replik.

Oh ja kom på en annan riktigt bra krigsfilm också från tyskarnas sida, "Das Boot". Fast man får en smula klaustrofobi att se den. Enda repliken jag kommer ihåg därifrån (eftersom jag använt den en del) är "Ein herliches langsammes nachmittags ficken". Också ett odödligt citat (för er som inte förstår tyska; det innebär lite mys på eftermiddagen)
    Mmm, underbar replik i en synnerligen underbar film. Das Boot är en  höjdarrulle den också. Se den, MARIA, om du inte gjort det redan !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-11 17:25:22 följande:
    På tal om tyska så skrev jag ett inlägg på ett annat forum en gång i tiden där jag utsåg tyska till det bästa dirty talk språket. Vågar nog inte säga vad jag skrev om danska och franska (el om fransmän) med tanke på vissa personers härkomst här i tråden . Kan väl bara samanfatta med att danska låter mest komiskt och franskans styrka är att (iaf låter som) romantiskt small talk.

Och nej jag har inte alls några fördomar
    Jahaaa, PM, skrev du möjligen dina despotiska rader den 15/ 9 - 2009  kl 01.43  ???
Svar på tråden Trash-tråden