• Anonym

    Du som är 163 cm, vad väger du?

    Anonym (Hej) skrev 2011-08-24 19:58:50 följande:
    Undrar vad du som är 163 cm lång väger och har du mycket fett på magen?

    Det jag egentligen vill med det här inlägget är väll att veta hur mycket man ska väga för att ha relativt platt mage med inte så mycket fett.. Jag väger 64 och vill bli av med lite fett på mage och även röv men vet inte riktigt vilken vikt som är lagom, bara lite nyfiken. Så du som är 163 cm skriv gärna här hur mycket du vägen och hur du ser ut i kroppen fettmässigt :)
    Vart rörigt ser jag hoppas ni förstår :P
  • Anonym
    Primigenia skrev 2011-08-24 20:02:32 följande:
    55kg och då såg jag bra ut varken för lite eller förmycket däremot nu har jag varit gravid och är gravid igen så jag väger som du men som icke gravid vägde jag 55kg och det var lagom.
    Ok :) Mitt mål är nog 58 :) Har lite mage men endel är väll skinn också som kanske inte kommer att gå bort :(
  • Anonym

    Jag är 165 cm och väger 58 kg,har också lite fett på magen som jag vill bli av med. Efter 2 barn så tycker jag att det är helt ok.

  • Anonym

    Tack alla! Låter som 58 är en ganska lagom vikt för mig :) Har lite större benstomme så mindre än 58 blir nog lite lite :)

  • Anonym

    167 är jag och väger mellan 57-60 ( tre barn)

  • Anonym

    Jag vägde 51 för 7-8 år sedan, då upplevde jag mig inte smal. Det har jag aldrig gjort, tyvärr. Nu väger jag 61 efter ett barn och ska försöka att få bort lite vikt under hösten. Målet är 55-58, når jag till 58 kg får jag nog vara nöjd.

  • Anonym
    Anonym (Sillis) skrev 2011-08-24 20:18:43 följande:
    Är 163 cm och väger 61,5kg då lägger magen över kanten så där jobbigt när jag har jeans. När jag vägt 55 har jag varit för smal. Jag har nog trivts bäst när jag vägt ca 58kgDrömmer
  • Anonym

    är 162 och väger nu 64. som någon sa, när man kom över 62-63 syntes det rejält.
    Var inte nöjd när jag gick över 60. Annars tycker jag 57-58 är lagom då jag inte hade någon mage.
    så det ska bli min måplvikt efer graviditeten (vägde 64 när jag blev gravid)

  • Anonym

    höll på o dö när vågen visade 67kg efter semestern, fy fan... trivs bäst runt 55kg. tyvärr efter barn o samboliv och kommit över trettio år verkar det vara omöjligt för mig att hålla vikten. om jag väger 60-63kg är jag ok, men detta är bara vidrigt.....

  • Anonym

    Jag är 1, 63. Väger 61,4. Magen börjar bli ok men har fortfarande en del fett på rumpa och lår som jag vill bli av med. 57-58 känns som en trivsam vikt som jag gärna skulle komma ner till...

  • Anonym

    163 och vikt på 53-54
    precis lagom i mina ögon, smal men inte mager.
    fast de va innan ja vart gravid ;) få se hur de går sen...

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-25 20:46:01 följande:
    161 cm. 56 kg. Kurvig.
    Har fött tre barn kan jag tillägga. Vägde 54 innan första barnet.
  • Anonym

    Åh...börjar känna mig tjock med mina 61 kg....det är det farliga med sånt här

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-25 21:06:22 följande:
    Åh...börjar känna mig tjock med mina 61 kg....det är det farliga med sånt här
    Känner likadant när jag läser det :D Vill gå ner 5 kg då väger jag 58
Svar på tråden Du som är 163 cm, vad väger du?