Någon som ska börja med Pergotime i september?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
Jag vet inte om jag är så desperat nu så jag låter knäpp. Men har beställt hem en menskopp som ska hålla kvar sambons utlösning efter sex. Har hört att det funkar så nu får vi väl se. Om inte annat så slipper jag använda en handduk som blöja när jag kryper ur sängen :p
Delhi: kan ju vara värt att pröva;) vi är nog alla lite galna när det gäller att bli gravid;)
Ja, frågan är bara om jag kommer kunna använda den. Det slog mig inte förrän efter att jag hade beställt den, att jag faktiskt har vestibulit och att det kanske gör fruktansvärt ont att föra in den. Men, vi får väl se :)
Jag provade menskoppen utan mens, vet inte om den sitter rätt eller inte så jag måste vänta på mensen. Som förövrigt tycks komma själv, fast utan en ägglossning. Om mensen börjar komma själv så hoppas jag att ägglossningen kommer igång snart också då :)
Ja 3 kg är ingenting, men jag har någon slags 2 veckors-förbannelse eller något. Efter 2 veckor går det alltid utför, blir galen på mig själv.
Hejsan, hur är det med er? :)
Något positivt resultat ännu från någon?
Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till, jag får vänta och se vad det är som händer med mig egentligen. Jag har missfärgarde bruna/blodiga flytningar och blöder vid sex, ringde min gyn och ska på undersökning. PANIK! Tänk om jag har cancer?! :(
Det kan lika gärna vara så att jag bara är känslig för att det var längesedan jag hade mens, så jag tar provera nu utan läkarens medvetande. Dock sa han ju att jag skulle ta provera ibland om jag inte haft mens, och det är ju det jag gör. Fick ingen tid förrän 12:e september så jag tänkte att jag skulle hinna blöda klart precis innan besöket.
Nog för att man kan överleva livmoderhalscancer (vilket jag mer tror på än livmodercancer) men att få barn lär väl vara omöjligt efter det. :/ Gjorde ju cellprovet för bara lite mer än ett år sedan så kan ju inte ha gått så långt om det skulle vara cancer. Vet inte om jag bör vara orolig eller inte. :/
Hej jo vi kämpar på ned ivf nr 2!!!
Vi kämpar på alla i denna tråd och ingen är sämre än någon annan!!!
Dheli: be din man/sambo hjälpa dig med dom 3 sista kg! Du fixar det!!