• FreddeG

Lustig flickvän!

Jag försår inte hur min flickvän tänker.

Vi sågs i söndags och umgicks och hade det bra. Sen lovade hon att vi kan ses antingen måndag eller tisdag.
    Måndagen kom och hon hörde av sig och frågade hur jag mådde m.m, tiden rann  iväg så möjligheten avv ses försvann. Och vi avslutade smsandet med att vi hörs imorrn.

Så kom tisdagen och jag väntade hela dagen på att hon skulle höra av sig. tiden gick, klockan vart 16,17,18,19,20 och jag hade inte hört ett knyst från henne. Så jag beslöt att höra av mig:, smsade:
    Jag: Tjena, ska vi ses?
    Hon: Påväg till duschen sen sängen, inte lust att ses imorn längre tid på dan istället. Har lite ärende också.
    Jag: Vilken tid?
    Hon: Vad passar dig?
    Jag: 11
    Hon: Vad ska du göra mitt på dagen då?
    Jag: Vara med dig hela dagen.
    Hon: Ska vi säga runt 1?
    Jag: Ok vi kör på det.

Så kom onsdagen och kl 12 smsade hon:
    Hon: Älskade du, jag har fått förjävlig magont och vet inte om vi kan ses idag. Kan vi hörs senare?
    Jag: Jag kommer hem till dig.
    Hon: Nej, jag ligger i sängen, kan vi inte hörs sen?
    Jag: HUr länge brukar magonten sitta i?
    Hon: Vetej, förlåt fredde. Känns som att man ska dör lr spy. Du är btw jättevälkommen på fredag här hemma på kräftskiva.
    Jag: Tycker riktigt synd om dig.
    Hon: Tack, va görs?
    Jag: Äter mat, sj?
    Sen försvinner hon i ca 2.5timme och säger:
    Hon: Förbannade mobiljävel FÖRLÅT de dröjde de vill ej skicka ibland. Men ska vi säga på fredag och hörs imorn om tiden?
    Jag: Varför ringer du inte bara? Kan vi inte ses imorrn?
    Hon: Duschade och sånt. Tror ej de, men vi kan väl hörs?
    Jag: Tror ej de? Varför inte?
    Hon: Ska iväg vet ej när jag är hemma igen
    Jag: På vad?
    Hon: Ska mä mor till stan och handla, så vet ej tiden i sånnafall.
    Jag: Känns ju som att det tar inte hela dagen att handla.
    Hon: Mor jobbar natt och vill sova ut så vi kankse åker vid 13.
    Jag: Men om du kommer hem runt 18-19 så hör av dig så jag kan komma till dig när ni kommit hem. I vilket fall så hör av dig.
    Hon: Klart jag göra.
    Jag: Bra.
    Hon: Hörs imorn då? 
    Jag: Gär så du.
    Hon: Vet att du e sur på mig..men sov gott iaf du..
    Jag: Vadå sur?
    Hon: Ne bara tänkte..Godnatt och sov gott <3
    Jag: Jag undrar bara var för  då inte hörde av dig nåt idag fasten då lovade?
    Hon: Mådde inget vidare men sa inget om de. Godnatt <3
    Jag: Men varför sa du inget?
    Hon: Jag har gnällt tillräckligt på dig.
    Jag: Så du tycke det var bättre att jag väntar hela dagen påa tt du ska höra av dig men du hör inte av dig ett dugg?
    Hon: Nej snälla de va inget illa emot dig ju
    Jag: Varför i hela friden kunde du höra av dig idag om att du mådde dåligt men inte igår?
    Hon: ja tänkte väl inte ordentligt igen då antar ja.......
    Jag: Men jag förstår inte varför när du vet att vi har bestämt att vi ska ses men du hör inte av dig ett dugg.
    Hon: Gnällandet, bättre ja höll käft.
    Jag:Så du anser att när vi har bestämt att vi ska träffa och du måt dåligt och kan inte ses så säger du inget och jag måste vänta hela dagen på att du inte hör av dig fasten du lovat? Eller så glömde du bort helt enkelt?
    Hon: Förlåt, men å glömma´t får du aldrig tro.
    Jag: Vilket tror du att jag föredrar. Att du hör av dig och säger att vi inte kan ses eller att du inte hör av dig alls?
    Hon:Det sista, ja vet men känns så taskigt mot dig så har väl tyvärr lyckats dragit på de vilket e ännu värre..
    Jag: Skiter blanka fan i om du har av dig kl 3 på natten och säger att du inte kan ses än att du skickar kl 21 kvällen då vi skulle ha setts. För det är ju min dag så går ut att vänta på ett nej svar fån dig när jag kude gjort nåt annat.
    Hon: ok......
    Jag: Åsikt?
    Hon: Nej jag förstår.
    Jag Bra.
    Jag. Men hör av dig imorrn och ha det så bra i stan. Godnatt och sovgott, hjärtat<3

Blev mycket skrivande, vad har ni för åsikter om detta? Överregerade jag?              

• Svar på tråden Lustig flickvän!
  • hallencreutz89
    Freja0811 skrev 2011-09-03 12:15:11 följande:
    Om du ringer henne eller bara dyker upp spontant hemma hos henne märker du ju om hon "ljuger" eller ej!

Fast om hon inte ljuger så lär han ju bli dumpat för sitt stalkerbeteende
  • Anonym

Det är ingen ide att reagera som du gör hon är inte intresserad.

• Lufsan
    Anonym skrev 2011-09-03 08:57:19 följande:
    Du låter ganska jobbig och efterhängsen.Kanske hon tycker det är avtändande?
    Det tycker jag.

Hoppas det löser sig.
    En dag i sänder.
  • Fluffskalle

Fattar inte riktigt. Du kunde väl hört av dig själv när ni skulle ses den dagen? Problemet var alltså att hon var sjuk och ville vara för sig själv och inte kunde ses och att du satt vid telefonen och väntade istället för att själv ringa? Ring henne om du undrar om hon blivit frisk nog för att ses. Snacka om att skapa problem från absolut ingenting.

• kärringen mot strömmen

Hon verkar inte intresserad av dig, tyvärr... Inget att sitta och vänta på. Är hon angelägen kommer hon att höra av sig. Det gäller att ge och ta i en relation!

• MammaBecca

Som andra också skrivit, tror jag inte att din flickvän längre är intresserad.
    En av orsakerna kan vara den att du är lite för "på".. jag hade aldrig pallat en kille som var så kontrollerande som du. 

Efterklokhet är en exakt vetenskap
  • Ria

Låt henne vara och testa va lite svår själv.. Då kanske intresset dyker upp igen.

• Anonym
    hallencreutz89 skrev 2011-09-03 12:19:44 följande:
    Tycker ts överdriver. Alltså ni sa ni ska ses på måndag eller tisdag och du klagar på att hon hörde av sig sent, men du hörde ju inte av dig heller förrän kvällen, så då gjorde väl ändå du lika fel?
    Klart hon smsar, vem pallar ringa nån som bara klagar.. det känns jobbigare att hölra det live än att läsa på sms
    Men kul att hon dissar honom GÅNG PÅ GÅNG vem fan skulle inte klaga då? Han sitter å väntar hela dagen på att hon ska höra av sig när de har bestämt att de ska ses...och så skiter hon i det?! Hur skulle du själv reagera på den behandlingen?
  • Lemuu

Du är alldeles för snäll, hon är inte ens intresserad , lovar

• Anonym (Tycker synd om)

Skickar en kram till dig TS du har det inte lätt just nu :(

Svar på tråden Lustig flickvän!