• Älskadelillaliv

    Hur lång tid tog det innan ni vart gravida??

    Som rubriken lyder. Hur lång tid tog det. Skriv gärna sen vilket skydd ni hade innan och under hur lång tid..

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni vart gravida??
  • LitaFord

    Blev gravid direkt, hade kondom innan i ett drygt år, innan det p-piller och p-stav om vartannat i ca 10 år.

  • bebis maj 12
    Kaosmamma skrev 2011-09-04 19:15:20 följande:
    Nr 1 tog 13 försök. Nr 2 och 3 var härliga slarvomgångar, så på ett litet försök eller vad man ska säga. Nr 4 tog två gånger, förta gången blev det mf.
    Hej!!

    Vi har setts i andra trådar..undrar...hann du få mens efter ditt mf eller blev du gravid direkt?
    Jag fick ju mf den 25/8 och blödde bara tre dagar,va till gyn en vecka efteråt och allt såg bra ut,hade ÄL på G..så jag väntar ÄL i dagarna och hoppas att de ska ta sig direkt..har haft lätt att bli gravid hittills...vissa säger ju att man ska vänta enmens medans andra blir gravida direkt...vi tror att mitt mf berodde på att jag har folsyrabrist..äter medicin,men har slaravat i sommar med den..
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • kela81

    p-piller i 10 år, sen tog det 16 månader och 5 pergotime kurer att få till dottern


    ***Älskade Signe,18 maj 2010***
  • emmele

    Hade p-stav april 2008 - september 2010.
    Tog p-piller 2 veckor i september, avbröt.
    Tog p-piller 1 vecka i november, avbröt.

    Blev gravid i mitten på januari, BF 2011-10-09 =)

  • sann80

    För oss tog det 2 år och 8 månader, nu har vi äntligen plussat med hjälp av ivf.

Svar på tråden Hur lång tid tog det innan ni vart gravida??