Vårta!!!
hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?
hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?
Utan medel är nog svårt, men det finns ett enkelt sätt som faktiskt fungerar! Köp Vårtfri (jag har beställt på nätet, men jag tror det finns på hälsokost också). Man duttar på lite en gång i veckan och efter några behandlingar är vårtan borta!
Nagellack funkar skitbra :D
Har du genomskinligt så är det bara att dra på de, du kan ju använda färgat med... Antar att inte många ska kolla på dina tår än på ett tag så ^_^
Wartner finns p Apoteket. Det ska va bra. Aco vårtmedel finns oxå men tar längre tid med behandlingen
Ska testa nagellack med detsamma! Tusen tack! 
Jag hade en jätte länge, sen fick jag för mig att gröpa ur den och vips så var den borta efter ett par dagar!
Wartner (finns på apoteket) fryser bort vårtan på väldigt kort tid. Behandlingen är inte krävande som med alla medel utan bara några sekunders frysning. Kostar dock 300:-/ 12 behandlingar.
Kom ihåg att det kan ta nån dag och fler nya lager med det, beror ju från person till person ^_^