• Anonym

Vårta!!!

hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?

• Svar på tråden Vårta!!!
  • Jessa med 3

Utan medel är nog svårt, men det finns ett enkelt sätt som faktiskt fungerar! Köp Vårtfri (jag har beställt på nätet, men jag tror det finns på hälsokost också). Man duttar på lite en gång i veckan och efter några behandlingar är vårtan borta!

• EllanEriksson

Nagellack funkar skitbra :D
    Har du genomskinligt så är det bara att dra på de, du kan ju använda färgat med... Antar att inte många ska kolla på dina tår än på ett tag så ^_^

• anju79

Wartner finns p Apoteket. Det ska va bra. Aco vårtmedel finns oxå men tar längre tid med behandlingen

• Anonym

Ska testa nagellack med detsamma! Tusen tack! Hjärta

• Anonym (S)

Jag hade en jätte länge, sen fick jag för mig att gröpa ur den och vips så var den borta efter ett par dagar!

• Anonym

Wartner (finns på apoteket) fryser bort vårtan på väldigt kort tid. Behandlingen är inte krävande som med alla medel utan bara några sekunders frysning. Kostar dock 300:-/ 12 behandlingar.

• Anonym
    Anonym (S) skrev 2011-09-07 19:20:41 följande:
    Jag hade en jätte länge, sen fick jag för mig att gröpa ur den och vips så var den borta efter ett par dagar!
    gröpa ur? hur menar du då? :O haha
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-07 19:24:03 följande:
    Wartner (finns på apoteket) fryser bort vårtan på väldigt kort tid. Behandlingen är inte krävande som med alla medel utan bara några sekunders frysning. Kostar dock 300:-/ 12 behandlingar.
    okej, ska läsa på lite om den så får vi se om det inte hjälpert med nagellacket :)
  • Anonym
    anju79 skrev 2011-09-07 19:01:03 följande:
    Wartner finns p Apoteket. Det ska va bra. Aco vårtmedel finns oxå men tar längre tid med behandlingen
    vårtmedel minns jag att jag använde när jag var liten och fick fotvårtor, men jag kan inte minnas att det hjälpte..? mina försvann av sig själva efter väääldigt lång tid men nu vet jag inte, det är pinsamt med vårtor! :(
Svar på tråden Vårta!!!