Vårta!!!
hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?
hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?
Myrsyra skulle det stå. Autocorrect...
Jag köpte något på apoteket, kommer inte ihåg namnet. Men man frös bort vårtan... Någon liten apparat som man laddade, höll mot vårtan.. blev ruskigt kallt och vårtan blev vit. Funkade :) men vad hette den?
ojoj här ramlar det in tips. tack hörrni! ska testa med nagellack ett tag annars får jag väl åka och köpa såntdär frysgrejjs :)
Vårtfri är det bästa! Jag köpte min på Life... Man behandlar en gång i veckan.
Täpper man till en vårta ska man veta att den riskerar att ploppa upp på sidan om, ibland fler. Jag hade en envis i flera år, provade alla huskurer jag hittade inkl. Apoteksmedel, ingen reaktion förutom att den blev större. Tillslut köpte jag ett medel utomlands och då tog det några dagar bara.
Lycka till.