• Anonym

Vårta!!!

hoppas jag la upp detta i rätt tråd... hur som helst, hittade för ett litet tag sen en stor vårta under vänstra stortån, blä! hur får man bort vårtor utan medel? och smittar de lätt? hur smittar dem?

• Svar på tråden Vårta!!!
  • Anonym (S)
    Anonym skrev 2011-09-07 20:33:32 följande:
    gröpa ur? hur menar du då? :O haha
    Hade en sax tillgänglig och gröpte bort vårtan så mycket jag kunde. Gjorde visserligen lite ont men de var värt de då den försvann.
    Fick heller aldrig tillbaka den.
  • Jessa med 3

Har provat ALLT och glöm alla andra metoder; Vårtfri är snabbare, enklare och helt smärtfri!

• Anonym
    Anonym (S) skrev 2011-09-07 20:38:21 följande:
    Hade en sax tillgänglig och gröpte bort vårtan så mycket jag kunde. Gjorde visserligen lite ont men de var värt de då den försvann.
    Fick heller aldrig tillbaka den.
    men aj!!!! haha. hm, får nog fundera lite och testa andra metoder innan jag gröper ur den ^^
  • Anonym
    EllanEriksson skrev 2011-09-07 20:36:23 följande:
    Kom ihåg att det kan ta nån dag och fler nya lager med det, beror ju från person till person ^_^
    det får ta en månad om det så vill, huvudsaen är att den försvinner!! ^^ har kladdat på mörkblått nagellack, ser lite kul ut men hoppas absolut att det hjälper :)
  • Anonym
    Jessa med 3 skrev 2011-09-07 21:25:27 följande:
    Har provat ALLT och glöm alla andra metoder; Vårtfri är snabbare, enklare och helt smärtfri!
    vad är det för något då?
  • Jessa med 3

Tror att det är mursyra. Googla på det - snabb leverans och tydlig beskrivning!

• Anonym

Jag klippte också. Fan, vad det blödde!

• Anonym

Jag har sju jävla vårtor under foten som jag inte får bort. Det var en som har smittat av sig.

Har testat vårtfri, wartner, vanligt vårtmedel, nagellack, peta i dem. Inget hjälper.
    Har ni några fler tips?

Frysa kostar 1000:- per vårta kollade jag upp. Jag har inte 7000:- över att lägga på vårtor.

Jag är desperat.

• NenneLo

Min kusin hade massa vårtor på fingrarna och det behandlade de med mörk sirap på varje kväll hon gick och la sig.. Det funkade faktiskt!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-07 22:06:22 följande:
    Jag har sju jävla vårtor under foten som jag inte får bort. Det var en som har smittat av sig.

Har testat vårtfri, wartner, vanligt vårtmedel, nagellack, peta i dem. Inget hjälper.
    Har ni några fler tips?

Frysa kostar 1000:- per vårta kollade jag upp. Jag har inte 7000:- över att lägga på vårtor.

Jag är desperat.
    Har testat lapis också förresten.
Svar på tråden Vårta!!!