• Anonym

Varför så kåta tjejer?

Varför är alla tjejer så jäkla kåta hela tiden?

• Svar på tråden Varför så kåta tjejer?
  • Lollo36
    Agridulce skrev 2011-09-11 21:38:56 följande:
    Haha, där har du fel. Tror min kåthet skulle kunna ersätta Ringhals 1 vilken dag som helst.
    Men då hade han väl snarare rätt än fel, eller har jag missat nåt?

Varför jag är kåt? Det vete katten. Kanske finns det någon som inspirerar mig.
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Agridulce
    Lollo36 skrev 2011-09-11 21:57:15 följande:
    Men då hade han väl snarare rätt än fel, eller har jag missat nåt?
    Sant. Är nog förvirrad.
    Naughty by nature
  • Anonym

Jag är tjej och jag är inte kåt.

• Lollo36
    Agridulce skrev 2011-09-11 22:01:05 följande:
    Sant. Är nog förvirrad.
    Eller så kanske du är så kåt att det påverkar din syn?
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Agridulce
    Lollo36 skrev 2011-09-11 22:07:24 följande:
    Eller så kanske du är så kåt att det påverkar din syn?
    Så måste det ju vara.
    Tror hela min perceptionsförmåga är satt ur balans pga kåtförvirring.
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-11 22:10:48 följande:
    Så måste det ju vara.
    Tror hela min perceptionsförmåga är satt ur balans pga kåtförvirring.
    Det är möjligen nackdelen med kvinnlig kåthet. Styrsystemet har en tendens att bli en aning opålitligt.

Vi kanske av säkerhetsskäl bör lägga ner både kärnkraften och den kvinnliga kåtheten. Förvånad Män umgås bäst med män i avskildhet och under strikta ordningsregler. Tomte (Smajlin föreställer en gubbe med lustig hatt *wink, wink* )
  • Anonym
    MrAlpha skrev 2011-09-08 17:31:44 följande:

Jag är väl förmodligen inte tillräckligt het då min sambo hellre gör annat än har sex.

Du kanske gör fel? ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-11 22:03:25 följande:
    Jag är tjej och jag är inte kåt.
    Det händer... och det varierar ju beroende på fas i livet o.s.v. Men generellt, herregud vad tjejer bara tänker på sex hela tiden... Och att de aldrig får nog! Hur många killar får multipla orgasmer, hur många killar vill påt direkt igen efter utlösning?

(Missförstå mig inte, jag älskar att det är så här. Men jag blir förundrad, och innan jag hade fast förhållande kunde det vara skrämmande ibland, en rädsla att inte palla lika mycket som jag visste att alla tjejer vill...)
  • Agridulce

@RUSI : korrekt uppfattat. Mitt styrsystem blir helt utslaget vid kåthet. Det är därför det behövs en kontrollerande hand vid nämnda situation.

Och massa män i flock? Jag vet inte riktigt jag. Det skulle ju lämna en massa kåta kvinnor ensamma och vem vet? Vi kanske kommer på att vi kan leva utan er?

• Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 16:40:07 följande:
    @RUSI : korrekt uppfattat. Mitt styrsystem blir helt utslaget vid kåthet. Det är därför det behövs en kontrollerande hand vid nämnda situation.

Och massa män i flock? Jag vet inte riktigt jag. Det skulle ju lämna en massa kåta kvinnor ensamma och vem vet? Vi kanske kommer på att vi kan leva utan er?
    Tror du munkarna har något problem med att kvinnor inte behöver dom?

Massa män i flock är inte bra heller. Det slutar alltid med att de hittar på något meningslöst som fotboll eller cricket. Ibland blir det värre och de får för sig att de ser saker som inte finns och åker iväg för att slå andra i huvudet.

Jo en del kvinnor har större problem med styrsystemet än andra. Det är därför som de är tydligt märkta i nacken "Tag här".
Svar på tråden Varför så kåta tjejer?