• Anonym

Varför så kåta tjejer?

Varför är alla tjejer så jäkla kåta hela tiden?

• Svar på tråden Varför så kåta tjejer?
  • Anonym (mina)

Mina tjejer har aldrig varit särskilt kåta kanske att dom velat på sin höjd 2-3 ggr per vecka själv vill jag helst varje dag åhhhhhhh fan vad jag älskar sex och få sen den man älskar /knullar njuta det bästa som finns är att ge en annan människa orgasm

• Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 17:40:39 följande:
    Tror du munkarna har något problem med att kvinnor inte behöver dom?
    Massa män i flock är inte bra heller. Det slutar alltid med att de hittar på något meningslöst som fotboll eller cricket. Ibland blir det värre och de får för sig att de ser saker som inte finns och åker iväg för att slå andra i huvudet.
    Jo en del kvinnor har större problem med styrsystemet än andra. Det är därför som de är tydligt märkta i nacken "Tag här".
    Förvånad Åh katten? Är det därför den där etiketten sitter i nacken? Kan ju inte se dit bak.
    Den verkar också variera i storlek; vissa dagar verkar budskapet solklart och andra dagar verkar det stå med mikroskopisk text.

Och munkar...... De har ju inte det problemet. Det intressanta är hur de löser det.
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 18:54:10 följande:
    Förvånad Åh katten? Är det därför den där etiketten sitter i nacken? Kan ju inte se dit bak.
    Den verkar också variera i storlek; vissa dagar verkar budskapet solklart och andra dagar verkar det stå med mikroskopisk text.

Och munkar...... De har ju inte det problemet. Det intressanta är hur de löser det.
    Gör det synligare genom att inta den internationellt erkända nödpositionen är mitt förslag. Ha håret uppsatt, stå på knä och huvudet nedböjt. Funkar inte det så finns ingen med systembehörighet närvarande eller så är du i Japan. Där gör dom allt lite annorlunda.
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:03:19 följande:
    Gör det synligare genom att inta den internationellt erkända nödpositionen är mitt förslag. Ha håret uppsatt, stå på knä och huvudet nedböjt. Funkar inte det så finns ingen med systembehörighet närvarande eller så är du i Japan. Där gör dom allt lite annorlunda.
    Men det är ju defaultläget och verkar ändå inte funka.
    Alltså måste jag vara i Japan. Hur kunde jag missa det???
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:08:08 följande:
    Men det är ju defaultläget och verkar ändå inte funka.
    Alltså måste jag vara i Japan. Hur kunde jag missa det???
    Sånt är livet. Det finns ett säkert sätt att kolla om du är i Japan. Åk tunnelbana i rusningstid iförd en skoluniform med riktigt kort kjol. Blir du klämd på är du i Japan och vet hur du ska bli uppmärksammad. Blir du inte klämd på är du i Stockholm och ditt problem är att för många av dina kollegor är civilingenjörer.
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:14:23 följande:
    Sånt är livet. Det finns ett säkert sätt att kolla om du är i Japan. Åk tunnelbana i rusningstid iförd en skoluniform med riktigt kort kjol. Blir du klämd på är du i Japan och vet hur du ska bli uppmärksammad. Blir du inte klämd på är du i Stockholm och ditt problem är att för många av dina kollegor är civilingenjörer.
    Och där hade vi ju lösningen på problemet! Stockholm och hela kontoret fullt av civilingenjörer. F*ck!
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:18:09 följande:
    Och där hade vi ju lösningen på problemet! Stockholm och hela kontoret fullt av civilingenjörer. F*ck!
    Haha. Looooser! Tungan ute

Inte lika hett att "jobba med IT" längre.
  • Pentra

Kåt som ett djur i brunst!   Och jag har ingen aning om varför. Men skit samma! Tungan ute
    Idag hände det igen. Blev plötsligt så tokkåt när jag satt och körde hem från jobbet att jag var tvungen att lugna ner klittan med ena handen. Att då samtidigt försöka sköta ratt och spakar med den andra gick väl hyfsat...men inte utan problem...

/Pentra

• Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:39:45 följande:
    Haha. Looooser! Tungan ute
    Inte lika hett att "jobba med IT" längre.
    *morrar*
    100% av dem kan ju inte vara sissys. Ska tokslampa på kontoret nästa gång.
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:53:45 följande:
    *morrar*
    100% av dem kan ju inte vara sissys. Ska tokslampa på kontoret nästa gång.
    Kolla var "Anonym (UG-fru..)"s man i den här tråden ( www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61014661.html ) jobbar. Då har du åtminstone en civilingenjör med fokus på väsentligheter som kollega på jobbet.
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 20:08:32 följande:
    Kolla var "Anonym (UG-fru..)"s man i den här tråden ( www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61014661.html ) jobbar. Då har du åtminstone en civilingenjör med fokus på väsentligheter som kollega på jobbet.
    Fasen RUSI - du kan ju börja jobba som kontaktförmedling.
    Naughty by nature
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 21:52:37 följande:
    Fasen RUSI - du kan ju börja jobba som kontaktförmedling.
    Fast hon bor säkert i Värmland eller så. Är det inte arbetsförmedling du menar.
  • Farbror6
    Pentra skrev 2011-09-12 19:41:57 följande:
    Kåt som ett djur i brunst!   Och jag har ingen aning om varför. Men skit samma! Tungan ute
    Idag hände det igen. Blev plötsligt så tokkåt när jag satt och körde hem från jobbet att jag var tvungen att lugna ner klittan med ena handen. Att då samtidigt försöka sköta ratt och spakar med den andra gick väl hyfsat...men inte utan problem...

/Pentra
    Hur fasen kan man bli så kåt att man inte kan vänta till man kommer hem?
    Eller i alla fall stanna och onanera....
  • redneck girl

jag säg du det ;) trevligt är det att ha känslan i kroppen  iaf =)

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 22:11:22 följande:
    Fast hon bor säkert i Värmland eller så. Är det inte arbetsförmedling du menar.
    Nu märker han ord. Och bor de någonstans så bor det i Örebro. Har aldrig mött så mycket kåta människor med märkliga läggningar som i Örebro.

Fördomsfull? Japp! That's me!
    Naughty by nature
  • Anonym

TS: Det är nog väldigt individuellt, man kan inte dra alla över en kam. 

• Eriko3

Skulle tro att det är för att dom har en man som kan tillfredställa dom. Så säger min fru, och hon är kåt ofta.

• KalleKn
    Anonym skrev 2011-09-08 15:35:12 följande:
    Varför är alla tjejer så jäkla kåta hela tiden?
    Är man sexig och visar att man uppskatar sin tjej så är dom så :D
Svar på tråden Varför så kåta tjejer?