• EllanEriksson

    Manga!

    Jag vill gärna veta om nån här gillar manga, även om det är nån som tecknar det eller liknande Skrattande

    Jag själv tecknar otroligt mycket och det skulle vara skoj att byta idéer med folk här! :D
    Såå.. Nån som är intresserad och svarar ni inte puffar jag tråden till helvetets slut Flört xD

  • Svar på tråden Manga!
  • sötis mamma

    tack hon har mycket sådant hade kunnat gå ut i hagen nu tagit en bild på våra hästar och get henne och sagt rita av den så hade hon gjort det tror jag

  • EllanEriksson
    sötis mamma skrev 2011-09-10 17:50:35 följande:
    tack hon har mycket sådant hade kunnat gå ut i hagen nu tagit en bild på våra hästar och get henne och sagt rita av den så hade hon gjort det tror jag
    Åh va kul =) 
    Min syster älskar hästar, hon har två själv och hon brukar också fota och försöka rita av dem :)
    Det går jättebra men vet inte vart hon har dem så skulle inte kunna visa upp dem :( 
  • EllanEriksson
    lovebuz skrev 2011-09-26 22:10:24 följande:
    Trevliga bilder :D själv ritar jag oftast massa påhittade förknasade bilder.
    Sånt är roligt det med =) 
    Viiisa? :)  
  • Naoto

    Uppdaterar med nya bilder :)

    började skissa lite på mitt anteckningsblock :



    Ett collage med olika j-rock/visual kei artister och manga-figurer:


    och till sist en drake jag har ritat:


     
  • EllanEriksson

    Naoto: 
    Va fina! :)
    .....justja... Jag skulle ju ladda in bilderna jag å.. Fan! *dunka skallen i väggen*
    Får bli imorrn efter jobbet.. ska nog ta och faktiskt RITA då med xD

    ....Nån som kan ta på sig att påminna mig? Oskyldig 

  • Naoto
    EllanEriksson skrev 2011-10-02 23:54:40 följande:
    Naoto: 
    Va fina! :)
    .....justja... Jag skulle ju ladda in bilderna jag å.. Fan! *dunka skallen i väggen*
    Får bli imorrn efter jobbet.. ska nog ta och faktiskt RITA då med xD

    ....Nån som kan ta på sig att påminna mig? Oskyldig 
    glöm inte att ladda upp bilderna :)

    just det, har gjort en till bild när jag hade rast idag, den ser ut så här (bifogar även närbilder på figurerna):


     


  • Naoto
    EllanEriksson skrev 2011-10-03 21:04:05 följande:
    Vilka söta :)

    Va? Ritar du på rasterna? Varför inte på lektionerna? (a)
    Ritar också på lektioner (ibland :P) men jag hade en ganska lång rast idag, och eftersom det inte finns något att göra på mitt gymnasium, så passade jag på att rita:)
Svar på tråden Manga!