• Brownsuga

Det är inte bluff

Hej jag vill diskutera om betalda marknad undersökningar,, vad har du för erfarenhet.. och hur mycket pengar man kan tjäna Båda svenska och utländska betalda undersökningar. För halv år sen har jag börjat göra betalda undersökningar och tjänar pengar pådet . Jag har dåligt erfarenhet av svenska företag dom betalr inte med cash. Och så undarar jag varför många tror det är bluff..

• Svar på tråden Det är inte bluff
  • Brownsuga

Många som läser men inte svarar.. Ursäkta jag kan inte svenska så bra. Jag har min bror i USA och det är han som har tipsat mig i USA kan man tjäna mycket pengar men det går också att tjäna extra pengar i Sverige om man har bara tid. Jag får så kallad survey som jag fyller i det kan vara 10-60 minuter att fylla och du får 5-75 dollar.. Dom betalr med check eller du dom skickar till din paypal konto. Ni får gärna fråga om det är nånting ni undrar om ni bara har lite tid över så går det att tjäna extra pengar

• Brownsuga

Jag använder paid survey at home dom har lista på 500 företag som du kan bli medlem... Jag är med 2 andra också

• Brownsuga

Sthlmtjej91 registrera dig så många du kan ju mer desto mer pengar så du kan få undersökningar varje dag.. Jag har rigestrerat mig 900 sidor .. Ge inte upp när du har rigisterart tar det tid innan dom skickar undersökningar till dig ha tålmod och registrera dig minst 100-200. Det är min tipps

• Slats

varför inte jobba? låter som en väldigt ostimulerande sysselsättning.

• Brownsuga

Hahha jag har jobb. Men ville tjäna extra pengar på helger och kvällar så.

• jaghopparhögt
    Brownsuga skrev 2011-09-10 22:05:20 följande:
    Hahha jag har jobb. Men ville tjäna extra pengar på helger och kvällar så.
    Låter liksom inte värt besväret att registrera sig på 900 sidor, på den tiden hinner man tjäna rätt mycket pengar på vanligt jobb.
  • Brownsuga

Visst du kanske inte tycker det är värt besväret men jag tycker det.. När du har registrerat dig 900 sidor kommer du ju tjäna pengar då är det visst värt besväret för mig. Visst det är tråkigt att registrera sig så många sidor men man får inget gratis så du måste göra det tråkiga för att få pengar jag tjänar 7000-10000kr

Svar på tråden Det är inte bluff