• Brownsuga

Det är inte bluff

Hej jag vill diskutera om betalda marknad undersökningar,, vad har du för erfarenhet.. och hur mycket pengar man kan tjäna Båda svenska och utländska betalda undersökningar. För halv år sen har jag börjat göra betalda undersökningar och tjänar pengar pådet . Jag har dåligt erfarenhet av svenska företag dom betalr inte med cash. Och så undarar jag varför många tror det är bluff..

• Svar på tråden Det är inte bluff
  • jaghopparhögt

Om vi inte tänker på registreringen. Hur mycket arbetstid lägger du ner totalt på att tjäna 10 000kr och hur lång tid tar det för dig att tjäna ihop detta?

• Brownsuga

jag tjänar inte 10 000kr varje månad det prår på hur många undersökningar dom skickr.darför jag skrev 7000-10 000kr . 1-3tim varje dag ibland mindre ibland mer.

• Brownsuga

jag tjänar varje månad mellan 7000-10000.. Det är svårt början att komma upp i dom summorna för dom skickar undersökningar som ligger 1-10 dollar men efter 1-2 månad skickar dom undersökningar värd 5-75 dollar jag får 6-10 undersökningar i min mail varje dag ibland kan jag få mer ibland mindre

• vt1

Äh, trams. Om du verkligen tjänade så mycket pengar på det hade du aldrig delat med dig av tipset eftersom din marknadsandel i så fall blir lägre = du tjänar mindre på det.

Det är uppenbart att du fiskar efter PM där du kan ge ut länken till diverse affiliatelänkar där du tjänar pengar på att folk går med.

Kritiskt tänkande, people!

• jaghopparhögt
    vt1 skrev 2011-09-11 14:02:20 följande:
    Äh, trams. Om du verkligen tjänade så mycket pengar på det hade du aldrig delat med dig av tipset eftersom din marknadsandel i så fall blir lägre = du tjänar mindre på det.

Det är uppenbart att du fiskar efter PM där du kan ge ut länken till diverse affiliatelänkar där du tjänar pengar på att folk går med.

Kritiskt tänkande, people!
    Precis, det är alldeles för bra för att vara sant. De som hittar såna guldgruvor delar absolut inte med sig av dom på öppna forum. Det vore vansinnigt.
  • Brownsuga

hahaha vadå länk vart då jag jobbar för ingen. jag har inte länkat nåt jag vinner inget på det . Och betalda undersökningar är inget som tar slutt om jag säger till hur man kan tjäna pengar. Vi behöver inte ta pm jag kan svara här och nu jag ville bara tala om att det går visst att tjäna pengar

• vt1
    Brownsuga skrev 2011-09-11 15:25:04 följande:
    hahaha vadå länk vart då jag jobbar för ingen. jag har inte länkat nåt jag vinner inget på det . Och betalda undersökningar är inget som tar slutt om jag säger till hur man kan tjäna pengar. Vi behöver inte ta pm jag kan svara här och nu jag ville bara tala om att det går visst att tjäna pengar
    Du startar alltså en tråd där du tipsar andra om att tjäna pengar så att din egen andel blir mindre? Och detta tipsar du vilt främmande människor på ett anonymt forum? Är du Moder Theresa?
  • Brownsuga

Ni som tror att jag kommer ge er länk och så ni har fel. Varför skulle jag lura människor. Jag kommer inte ge er nån länk jag bara talar om hur man gör

• Brownsuga

Nej jag är inte moder trisa men jag är en människa. Vet du ens vad betalda undersökningar är dom tar inte slutt

• Brownsuga

finns det inte nån som har erfarenhet om betalda undersökningar ni kan Google dom så fattr ni vad jag talar om. ni tror inte det funkar i Sverige också man kn aldrig tjäna som i USA men vem vill inte ha extra pengar

Svar på tråden Det är inte bluff