• Brownsuga

Det är inte bluff

Hej jag vill diskutera om betalda marknad undersökningar,, vad har du för erfarenhet.. och hur mycket pengar man kan tjäna Båda svenska och utländska betalda undersökningar. För halv år sen har jag börjat göra betalda undersökningar och tjänar pengar pådet . Jag har dåligt erfarenhet av svenska företag dom betalr inte med cash. Och så undarar jag varför många tror det är bluff..

• Svar på tråden Det är inte bluff
  • vt1
    Brownsuga skrev 2011-09-11 15:47:30 följande:
    finns det inte nån som har erfarenhet om betalda undersökningar ni kan Google dom så fattr ni vad jag talar om
    Ja, bluff-sidorna själva är ju synonymt med vettig källhänvisning.
  • Brownsuga

jaghopparhögt. jag läser varje dag i familjeliv många som undrar hur man kan tjäna pengar online Det var därför jag blev medlem bara igår i familjeliv. det känns som ni har redan dömt mig och tror jag säljer saker det handlar inte om det. dom som är nyfikna kan fråga jag svara så fort jag kan

• jaghopparhögt
    Brownsuga skrev 2011-09-11 17:22:53 följande:
    jaghopparhögt. jag läser varje dag i familjeliv många som undrar hur man kan tjäna pengar online Det var därför jag blev medlem bara igår i familjeliv. det känns som ni har redan dömt mig och tror jag säljer saker det handlar inte om det. dom som är nyfikna kan fråga jag svara så fort jag kan
    Ja tyvärr det har vi nog redan gjort, för du låter precis som en typisk förespråkare för ett pyramidspel.
  • Brownsuga

detta är absolut inte pyramidspel..googla betalda undersökningar sen läs om det inte dom svenska

• Oklok

Fast detta är faktiskt sant. Har man ork och tålamod så finns det pengar att tjäna på detta vis.

• kurdistan

Jag har registrerat mig för en del sidor, då jag har mycket dötid på jobbet med internetuppkoppling, men jag tjänar bara typ 50 spänn i månaden och det är väldigt tråkigt att fylla i sina svar.

• jaghopparhögt
    Oklok skrev 2011-09-11 20:36:16 följande:
    Fast detta är faktiskt sant. Har man ork och tålamod så finns det pengar att tjäna på detta vis.
    Klart men man tjänar betydligt mer på vanligt jobb. Timlönen för att svara på undersökningar blir rätt låg.
  • Oklok

Absolut. Men håller du på länge så kan du tjäna bra cash på något som är enkelt.
    Men finns bättre metoder som sagt.

• Brownsuga

Timlönen är inte så dåligt före veckan gjorde jag undersökning som jag fick för 60 dollar och det tog 60min Idag fick jag en undersökning för 20 dollar det var 15min

• jaghopparhögt
    Brownsuga skrev 2011-09-11 21:31:04 följande:
    Timlönen är inte så dåligt före veckan gjorde jag undersökning som jag fick för 60 dollar och det tog 60min Idag fick jag en undersökning för 20 dollar det var 15min
    Ca 100kr minus skatt, jag är inte så imponerad.
  • John22
    djps skrev 2017-05-17 11:44:03 följande:

jag är med i en annan undersöknings sida som är mycket bättre
    http://earn.gg?ref=118114797314463480143

där tjänar jag pengar dem har många undersökningar som gör att man tjänar mycket mer pengar än dem flesta sidor jag vart med i
    mvh pelle

Men om du nu redan tjänar pengar så behöver du väl inte spamma din referenslänk för att försöka få andra att anmäla sig till detta trams?
Svar på tråden Det är inte bluff