Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Snossan: Ja du....Min lilla son har bestämt att han vill gå *snyft* så min kära vagn har stått i förrådet sedan innan jul. *asg* Men blötsnö är aldrig kul. Hoppas det blir kallare snart.

• Stargirl

Norrlandsförälder: Nej har inte gjort det men så länge det är en återförsäljare som säljer och inte en privatperson (man vet ju inte om den är krockad och så) så tycker jag att du ska GO for it.

• Stargirl

Norrlandsförälder: kolla så det är Maxi cosi Cabrio eller Maxi cosi Citi

• Stargirl

Norrlandsförälder: Kan du inte beställa en Cabrio från samma ställe som vagnen? Då borde du kunan få till ett bra pris?

• Stargirl

snart tre: Men hur ska de fästas utan kåpa? Jag skulle gilla små skidor man kan fästa på alla hjulen. Då har man en klar fördel när det är mycket snö överallt.

• Stargirl

Lippo: Vad kul!!! Har du bild på vagn+ babyskydd??

• Stargirl

Norrlandsförälder: Ja be honom att uppfinna och sälja uppfiningen till Bugaboo *s*

• Stargirl

Asra: Jaaaaa orange till sand är ju hur snyggt som helst. Det är även den blå. Såg en sådan ute på stan i julhandeln.

• Stargirl

Snova: Inga problem här. Fast vi hade ju Froggen redan förra vintern och det gick bra då oxå Kramsnö är alltid tuffast oavsett vagn tycker jag.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III