Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

82:an: Januari är ovanligt lugn månad överlag när det gäller inköp så der är pga att det antagligen.

• Stargirl

Barnbutiken är väldigt kunniga och väldigt insatta i alla olika märken och kan jämföra tycker jag men på Haven är det alltid väldigt lite folk och då får man mycket tid med personalen.

• Stargirl

Frida S: Jag tror inte att färgen spelar så stor roll. Det är ju mest svarta vagnar och marinblå som rullar på vägarna. Men jag tycker det är fint att ha lite ljusare på sommaren. Vi hade den gula och beige i somras. Har iofs inte bytt från den beige på ett bra tag. Är sugen på en orange fleece nu faktiskt. Vi får se

• Stargirl

Milda:Jag vet vem det är. Lippo har en beige bas o orange topp. Känner inte henne personligen men minns hennes färger o att hon bor i gbg.

• Stargirl

82:an: Be barnvbutiken skicka en kopia på kvittot. De har garanterat kvar sånt i systemet. Nu har de börjat att stöldmärka vagnarna oxå. Det är ju kanon.

• Stargirl

Lisenlisen: Jag har tvätta den i maskin. Funkade utmärkt.

• Stargirl

Minns inte. Men tror inte det. Im jag är osäker om det funkar så tar jag inget själjmedel. Det behövs inte heller tror jag. Påsen är ju mjuk ändå.

• Stargirl

Sugaboo: Ja låt han välja sin egen vagn själv. Kanske hittar han ngt bra på Blocket Kul att se vad han tycker om sitt "eget" val *s*

• Stargirl

ICT: Vi har haft våran sen maj 2005 och den rullar än *är ironisk*, Jag lider oxå av värk i nacke och axlar så för mig måste en vagn vara lätt att köra och hantera. Annrs blir allt värre.
    Nu börjar våran pojke redan gå väldigt mycket själv han är 2,5 år men vi behöver inte köpa ngn annan vagn eftersom denna har vi vagntiden ut. Bilder finns i mitt galleri.

• Stargirl

Frida S: Ja Haven är riktigt bra Nu måste du bestämma färg bara *s* svårt bara det.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III