Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frida S: Gå tillbax några sidor. Helena75 har köpt en Graco Autobaby och beställt adaptrar från Bugaboo till den bilder finns i hennes galleri. Så du kan köpa Graco autobaby med bas så slipper du hålla på med bälten o sånt.

• Stargirl

Frida S: Vi har haft fleecen över sommaren men eftersom jag byter rätt ofta så har jag ju inte haft samma fleece. Men hela vagnen har ju 2 års garanti så om det solbleks så är det nog en reklamation. Fast jag tvivlar på att den bleks. Det är väldigt bra kvalitet. Det känns riktigt mysigt. Inte alls som fleece faktiskt. Min mamma trodde det var mocka *asg*

• Stargirl

Bengala: GRATTIS TILL BEBISEN!!! Helt underbart. Hoppas ni får gå ut snart.

• Stargirl

gemelli:

LÄTT att både lyfta ( i och ur bilen etc)
    Otroligt smidig att köra, vagnen kan styras lätt med en hand även med ett barn på ståbräda och ett barn i vagnen
    Liten ihopfälld vilket gör det enkelt när man reser, storhandlar etc.
    Alla detaljer är genomtänkta och nästan allt är bara "klick", "klick", "klick"
    Sittdelen kan man vända i ett snäpp
    Man kan använda ett babyskydd på chassit.
    Bra andrahandsvärde
    Man klarar sig med EN vagn hela vagntiden ut, vet att många tror att man gör det med en Brio men när barnet är kring året köper 90 % en lättare o smidigare sulky + en paraply vagn. Det slipper man med Bugaboo.
    Du kan använda sittdelen som en matstol på fik o restauranger.
    Bugaboo är en riktig vagn med varukorg, liggdel etc men har vikten av en paraply sulky och smidigheten som ingen annan vagn har.

Vi har haft över 20 vagnar och Bugaboo Cameleon är den vi haft längst och just nu har jag inga andra vagnar förutom denna. Våran 2,5 åring kommer att ha Cameleon som sin enda och sista vagn tills han inte behöver en vagn.

Ögat luras, så gå in och testa vagnen själv så får du se

• Stargirl

Ta med din syster till Barnbuiken eller Simpleworld i sthlm (om ni bor där) där finns båda vagnarna så kan ni jämföra.

• Stargirl

Ta med din syster till Barnbuiken eller Simpleworld i sthlm (om ni bor där) där finns båda vagnarna så kan ni jämföra.

• Stargirl

Ingen har frågat mig ang vagnen men jag säger att jag litar på mitt eget omdöme först och det borde ni oxå göra. Säger jag om saker som folk ifrågesätter mig ......Om det är att sluta amma tidigt lr vad nu folk gnäller om.

• Stargirl

Gemelli: Näe det tror jag inte Glömde bara bort Bonti. *s*

• Stargirl

ICT: Jo det är så att man får allt. Sittdel, liggdel, myggnät o regnskydd i priset.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III