Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag tycker faktiskt mer och mer om varukorgen Just därför att sakerna inte kan trilla ur och att man kan "gömma" saker som vantar, mössor, shoppingpåsar osv. Och jag tycker att den rymmer mer än Teutonias varukorg där dessutom allting åkte rutchkana rätt ner på trottoaren. Sen om man behöver storhandla med vagnen så får man nog välja ett annat märke

• soffan1

Får väl tillägga att jag har camen, geckons varukorg är mindre

• soffan1

Sisu: Jag har den rosa (bild finns i mitt galleri) Tycker nog att färgen stämmer bra med verkligheten

• soffan1

Helana75: Dom är jättesnygga! Vad fick du betala och var köpte du den ifrån?

• soffan1

Grattis 82an!!! Va kul, hoppas du blir lika nöjd med den som med frogen!

• soffan1

82an: Ingen idè att fråga mig, jag är ju partisk hehe. Fast grönt är också snyggt...

• soffan1

Nu har vi också varit ute i snön både igår och idag. Igår hann de precis ploga på vår gård innan vi hann ut (ville gärna testa camen på oplogat ) Men på plogat är den grym! Över snövallarna drog jag den bara efter mig och den gled över som ingenting. När vi handlade på coop så hade det hunnit bli väldigt spårigt på parkeringen men det gick superbra ändå att köra med det små hjulen olåsta fram. Jag slirade lite själv så camen följde efter men det gick helt klart över förväntan. Jag undrar lite vilka som går helt off road med sina barnvagnar??? Man kan ju inte köra vart som helst med sin bil som trots det har fyra stora hjul och ibland till och med fyrhjulsdrift. Man kan ju köra fast i både snö,lera och sand?!?!
    Jag bor iofs i gbg så särskilt mkt snö får vi ju aldrig med det är som norrlandsförälder skriver så brukar snöröjningen ta tid på sig här nere innan de plogar. Jag är iallafall supernöjd och tycker helt klart att camen får väl godkännt i snö

• soffan1

ICT: Varför vill du ha en BB med stora hjul? Då tappar man ju hela finessen. Då blir den inte lika liten och smidig som den är nu. Vill du inte ha små hjul så ska du nog köpa en UJ istället om du vill slippa tryck och vrid momentet när man svänger

• soffan1

Gott nytt år alla Bugaboo-lovers Hoppas ni får en jättebra nyårsafton!!!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III