Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

isamamma: Då har vi lite fler sushiställen att prova, tack för tipsen

• soffan1

Det är ett rejält lås, vajern är hårt tvinnad och ska då vara svår att få av. Men har tjuven med sig en vinkelslip så vet jag inte

• soffan1

asaki: Fyyyyy vad otrevligt, att folk kan göra så utan att skämmas? Jag skulle ha blivit helt vansinnig.

• soffan1

82an: Va kul att du fick den såld Grattis! Ang den svarta fleccen så tycker jag att den blir väldigt luddig. Har själv två katter men lägger alltid ngt över vagnen då de har en ful ovana att vilja ligga i den annars. Men håren är där iallafall och även vantludd, ludd från J`s mössa etc. Jag rollar den ofta, den svarta är supersnygg men lite irriterande. Den rosa har jag aldrig behövt rolla alls.

• soffan1

Ni som har köpt era fina kinaväskor. Hur ska ni hänga den på vagnen lr ska ni bära den? Jag tänkte eftersom det såg ut som det var en lång axelrem. De är verkligen jättefina

• soffan1

Jompa: BB har även ett väldigt bra andrahandsvärde om ni vill sälja den sen. Ni slipper även att köpa en sulky då ni kan ha vagnen tills ni inte behöver vagn längre

• soffan1

Sådär drar min kille ofta camen, på sidan. Gör era killar det med, har aldrig sett ngn tjej gå så

• soffan1

liten i magen: Då får du nog köpa en gecko, men fleccen är nog mer vindtät än geckons tyg, tror jag. Fleccen står emot vind och lättare regn. Jag bor i gbg och här blåser det en hel del men det är alltid varm och skönt i vagnen

• soffan1

Nuk: Jag vet! och det ser jättelarvigt ut när min kille ska försöka dra upp den för en trapp etc men en hand.

• soffan1

regret: Jag har bild på min rosa och svarta skönhet

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III