Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

regret: Det ska gå att få tag i, tror det var ngn här i tråden som köpte sin på e-bay. Säljs inte än i sverige vet jag ialf Puffa upp frågan imorgon

• soffan1

Bärsele är så smidigt ibörjan, lätt att bara "klicka" fast bebin. Sjal är bättre när man vill bära bebin när den blivit lite tyngre. Lite omständigare att knyta, hihi jag kan bara en knytning *skäms*. Men ett bra komplement till vagnen när man bara ska iväg en snabbis lr när dom är sjuka Blue Vapor, vänta tills bebben har kommit, antingen vill den bli buren hela tiden lr så kanske den bara vill ligga i vagnen. Och jag håller med dig, konstigt att ingen vill ha en ergonomisk vagn

• soffan1

Tror åkpåsen klarar -12, så den är nog varmare än vad man tror

82an: Visst var det du som hade kollat vad ny bas sittdel kostade, kommer du ihåg?
    Magoo: Har inte så bra koll på e-bay, var sittdelen ny lr bagagnad från privatperson?

• soffan1

82an: Hihi, ja beduiner brukar väl ha svart i öknen lr? Bra att du kollade upp det

• soffan1

82an: Tack för hjälpen Supersnällt (Är lite sugen på röd,tror jag....)

• soffan1

isamamma: Brukar tyvärr inte heller se så många när jag är i stan Hoppas att våren kommer snart så att jag kan glänsa med den rosa fleccen i solen. Har bara använt den svarta nu när jag är så sur för att det aldrig slutar snöa Vilken vecka är du i nu??? Det måste väl vara dax för den lilla att komma ut nu?

• soffan1

Ellen Dellen: Vi köpte camen när J var 5 mån och började med sittdelen direkt, funkade jättebra. Många här har bytt vid 4 mån och det har också gått bra. Sittdelen är formad så att den ska avlasta barnets rygg. Rekommendationan är dock 6mån men det bestämmer man ju själv Inte roligt att gå på promenad med en arg bebis

• soffan1

Uno: Vadå ligga i mörkret?!? Är det ljusare i Brio och EL vagnarna lr? Lr de kanske har lampor

• soffan1

82an: Man får spänna till den lite då och då bakom ryggstödet, men bläääää vad min svarta drar till sig ludd. Får rolla hela tiden

• soffan1

uno: Jo, jag förstod det men vilken kommentar

Jag har klarat mig från kommentarer på sista tiden, kanske för att jag ser så arg ut, så ingen vågar

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III