• jompa

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hejsan alla ni som redan har en. Jag har några frågor som ni kanske kan hjälpa mig med.
    Vad är det för skillnad mellan Gecko, Cameleon och Frogg?
    Sedan är det fullt liggläge i sittdlen?

Ja det var det jag undrade just nu.

• jompa

Hej
    Det verkar som att det inte finns någon som har en Bugaboo som är missnöjd. Är ju väldigt possitivt då man funderar på en sådan. Men lite fler frågor. När man fäller ihop vagnen, måste man ta av hjulen då?
    Är sittdelen väldigt liten? Den ser liten ut på bild. Finns det någon som har lite äldre barn som tycker att sittdelen fortfarande är bra och inte för trång?

• jompa

Snart tre. När man fällt ihop vagnen kan man då utan problem bära/lyfta den med en hand? Lite konstig fråga kanske men kan bli aktuellt då jag bort två trappor upp utan hiss. Då kan det vara bra att kunna bära både vagn och son. Har idag en Teutonia Mistral och den är bra men väldigt tung.

• jompa

Blir bara mer och mer övertygad om att skaffa en ny vagn men det är ju det här med priset och att få sambon med på det hela.

• jompa

Jo andrahandsvärdet verkar det inte vara något problem med, tittar mest efter en begagnad men det säljs väldigt få. Ska försöka komma till någon butik som säljer dem för att få klämma lite innan man slår till.

• jompa

Ni med en BB. Var det ni som ville ha denna vagnen och var er man då svårövertalad? Eller finns det någon där mannen var den som ville ha en och fick övertala er? Oavsett vem sm blev övertalad, tycker denna personen nu om vagnen?
    Jompa

• jompa

Tycker nog själv att den är ful. Men den är så där ful att den blir sååå cool. Min sambo är inga problem faktiskt. Han nämde nu att han kunnat tänkt sig en sådan från början. Undrar bara varför han inte sa det.

• jompa

Var på NK idag och klämde på en Bugaboo, båda sorterna. Så nu väntar jag bara på att jag ska få mitt bonusbeskedd från jobbet innan vi bestämmer oss för om vi ska eller inte. Vill ju såååå gärna ha en till våren. Hoppas på ett glatt besked snart.

• jompa

Hej

Ni som vet, går det att köpa en liggdel till camelonten, endast liggdel?

• jompa

Hejsan.
    Nu ansluter jag mig till er. Ska imorgon hämta min vagn. Längtar. Nu var jag så där tråkig och valde en mörkgrå och svart. Ni andra verkar ha så mycket färg på era vagnar. Hoppas jag inte blir mobbad nu

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III