• jompa

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Isamamma,
    Stort grattis till lilla dottern.

• jompa

Ända sedan vi bytte vagn till buggen så har min son sovit som en kung. Tidigare vaknade han nästan alltid då vi kom hem efter promenaden men nu sover han lugnt vidare. Detta trots att jag måste bära upp liggdelen till lägenheten och ut på balkongen. I vissa fall har jag til och med blivit orolig då han sovit och sovit. Hurra för vår nya fina vagn, älskar den. Och kommer säker älska den ännu mer när det inte är någon snö kvar. Längtar

• jompa

Ja Stargirl, du måste ha en mycket förstående man

• jompa

På tal om kändisar, ingen som har några uppdaterade bilder på kändisar med bugaboos.

• jompa

En fråga till er andra, hur gör ni när ni åker rulltrappa? Om ni åker upp åker ni då på framhjulen eller vänder ni er och åker på bakhjulen? Har inte behövt åka rulltrappa ännu men det lär ju komma den dagen då man måste det.

• jompa

Jag har en cam. Mest för att jag är så kort och behöver det höj och sänkbara styret. Hade det inte varit för det så hade jag nog kunnat tänka mig en beg frog då jag tycker att det tyget på den verkar mer praktiskt. Jag gillar fleecen också med det stora urvalet av färger men skulle vilja att man kunde byta det mot en typ vanligt barnvagnstyg. Ett litet önskemål bara.

• jompa

Blue Varpor, det verkar vara bra priser på det mesta hos 1klass. Man kanske ska ta en tur dit när man åker ner till Malmö i påsk, det liger ju på vägen liksom.

• jompa

Grattis laura2006. Jag tror du kommer bli sååå nöjd. Min sambo började intressera sig för en gul fleece när han fick syn på den. Kanske kan få honom att gå med på att köpa en till sommaren

• jompa

nu har jag grå bas men det kan vara snyggt ändå. Skulle vilja ha sandbas också

• jompa

Ha ha kul. Jag svarade bara ja på två st men vill ha mycket av det som står där. Jag antar att man vill vara som alla andra

• jompa

Jag har också funderat på det där med sittdelen. Nu är min kille ganska nöjd med att ligga fortfarande, kanske mest för att han alltid somnar i vagnen. Han klarar helt enkelt inte att hålla sig vaken. Men finns det någon undre gräns för sittdelen, typ att de får inte väga mindre än x antal kilo eller vara x cm långa?

• jompa

Jag tyckte också 1klass hade mycket till bra pris. Undrar om det är samma priser i butiken, kommer åka förbi där i påsk.

Snysop, har också funderat på en bumbo, hur länge kan de ha en sån? Vet du det?

• jompa

Ja det är riktig farligt att vara inne här då jag får massor med tips på bra affärer. Snart kommer väl mannen spärra mitt kort

• jompa

Snart tre, det är så farligt med nätshopping då det är så löjligt enkelt, man kan ju sitta i sina urtvättade joggingbrallor och smutsigt hår och bara trycka på lite knappar

• jompa

Snart tre, vet du hur länge man kan använda Bumbon? Till vilken ålder?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III