Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Känns skönt att veta. Sen så är det ju er jag kommer skylla på om jag nu inte skulle bli nöjd
.
Känns skönt att veta. Sen så är det ju er jag kommer skylla på om jag nu inte skulle bli nöjd
.
Köper den imorgon på Barnbutiken på Karlavägen. Pratade med dem idag och de var verkligen supertrevliga.
Nu har jag hämtat min vagn!!!!!
Ska då bara försöka sätta i hop den också men jag väntar nog med det tills sambon kan hjälpa till, har ruskigt dåligt tålamod.
Hej alla morgonpigga. Idag gäller det vagnen ska sättas ihop.
Har läst lite i tråden om er som bor på mindre ställen där det knappt finns några BB. Blir likadant för mig, bor i Upplands Väsby och jag har inte sett en enda BB här. Kommer nog bli uttittad.
Vilken åkpåsen passar bäst till BB om man inte köper deras? Ska helst inte vara så dyr heller. Nu kommer jag ju använda liggdelen ett tag till och vet inte om jag ska ha en lite tunnare åkpåse att ha när jag byter till sittdelen.
Hur fasiken får man dit suffletten? Själva delen man ska klicka fast i ramen sitter ju inte rakt så man kan klicka fast den detta leder till att sufletten inte går att fälla upp helt.
Tack Blue Vapor. Har börjat fundera på om jag är helt dum i huvudet
Hejsan alla glada.
Var idag ute på min första promenad men buggen. Kändes helt underbart att gå i detta solsken med en sådan lätt vagn. Nu var det inte alls jobbigt i backarna och lillen sov så gott hela promenaden. Jo jag har en liten fråga till er andra, vad har ni fått för kommentarer av era föräldrar när de sett vagnen?
Katarina 77, jo jag har precis köpt den och är sååå lycklig nu.
Min mamma tyckte nog som jag när jag först såg den at den är ful men syrran tycker den är häftig. Ska bli kul och höra vad mamma tycker när hon provat den, för att inte tala om vad pappa ska tycka.
Ja det ska bli kul att höra vad kompisarna säger men jag vet i alla fall en som kommer gilla den.