Inlägg från: isamamma |Visa alla inlägg
  • isamamma

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hej igen tjejer!

Nu är jag tillbaks på banan efter en lååång och skööön ledighet.

Sedan sist har vi fått hem vår grå/röda cameleon och har vid det här laget kört den åtskilliga varv...inomhus

Har inte öppnat dvd:n ännu, så vi kanske gör fel, men, hur fäller man upp hjuldelen igen utan att vända varukorgen upp och ner? Ska det vara så?

• isamamma

Jag valde också grå bas för att den går att variera med alla topparna. Jag har köpt röd topp till att börja med.

• isamamma

Grattis till Hugo Helena 75! Och Lycka till! Jag hade gärna fått min bebis nu med, är trött på magen och alla krämpor. Dessutom vill jag ut och köra BB:n! Men får väl vänta en månad till, fast vem vet..?

• isamamma

Jag har en undran angående skötväska. Vet att någon här på listan nämnt en BB-ryggsäck, finns den att köpa fortfarande eller hörde den till Frogen? På Babyproffsen hade de inte hört talas om den.

Jag blev så förvånad över att BB-skötväskan inte ens går att fästa på vagnen, trodde att man fäste den i liggdelen ist.f handtaget för att minimera tipprisken.

Hur fäster ni som har Skip Hop era väskor? Eller bär ni dem över axeln?

• isamamma

Det låter som om Skip Hopen är bästa köpet i så fall, Jag vill kunna hänga den på vagnen. jag tycker inte att BB:s väska är lika snygg heller. Vart är bästa billiga stället att köpa Skip Hop på internet? Minns att någon varnade för en lurig webshop.

Åh nu skiner solen och det är ett så vackert vinterlandskap, perfekt för en tur med Camen...är avis på er som redan har era bebbar. Jag har inte ens en katt att dra runt i vagnen

• isamamma

Snart tre: Hade för mig att de var du som nämnt ryggsäcken. Tack för tipset om blocket, ska kolla det genast!

• isamamma

Jag prenumererar på Hus & Hem men tycker den blivit mer som Sköna hem som jag också tröttnade på för några år sedan(dyra arkitektinredda "våningar i city". Men det är just stil på inredningarna i H&H och en del handfasta gör det själv-tips för husägare. Plaza har också mycket snyggt och är dessutom billigare.

• isamamma

Tack PinkBabe och Soffan1 också för skötväske infon.

• isamamma

Jag har också sneglat på oioi-väskan. Matchar mina köksgardiner

Jag önskar att de hade alla de olika modellerna i en och samma affär så man verklitgen kunde jämföra, det är därför jag aldrig kan bestämma mig.

Telefonkataloger..? Jaaaa, varför inte

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III