Inlägg från: isamamma |Visa alla inlägg
  • isamamma

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Läste några sidor tillbaks om de runda klisterreflexerna de har på babyproffsen. Undrar vart ni satt dem? Och vad för andra reflexer som kan vara käcka till en BB? Tycker den är så snygg och stilren så jag är rädd för att pynta till den. Men vill samtidigt vara säker i mörkret.

• isamamma

Tack Snysop och Miranda för reflextipsen! Ska genast skaffa sådana.

Miranda: Vilka fina sängkläder och bebiskläder du gjort själv. Vilken bra idé!

• isamamma

Som ni vet är jag också i skötväske-träsket och velar. Har till 99% bestämt mig för en skiphop, expo eller duo. Tyckte först att grön camo var coolast, vilket mannen oxå vill ha, men har insett att svart kanske är snyggare om jag byter till rosa fleece. (om det blir en flicka)

Men så blev jag plötsligt velig igen, tror ni att man stör sig på färgskillnaden mellan svart väska och grå bas på camen?(har röd fleece)

Hjälp mig med min beslutsångest är ni snälla

• isamamma

Tummy: visst är det ett ilandsproblem Men med tanke på priset vill man ju inte ångra sig meddetsamma. Jag tänker också att svart väska matchar mina kläder bättre än camogrön. Jag får väl grubbla lite till...

• isamamma

En fråga:

Ni som har BB:s åkpåse i liggdelen och har vikt den som en kudde, har ni en vanlig kudde i vagnen dessutom? Eller räcker det med åkpåsen?

• isamamma

Beslutsångest!!! När man precis bestämt sig för en skip hop så börjar ni fresta med en shanghai-väska istället, jag blir toookig

• isamamma

Frågar igen: Har ni kudde i liggdelen? Även om ni har åkpåse? Undrar om jag behöver köpa en kudde eller inte till vagnen?

• isamamma

Det var så jag tänkte också. Men man vill ju inte att den lill* ska få platt bakhuvud.

• isamamma

Snart tre: Jättebra skrivet om Bugaboos nya hjul.

• isamamma

Jompa: Min man som själv arbetar med fordon och är mycket intresserad av konstruktion och materialval. Föll pladask för Bugaboo. Han tycker att den helt klart har hög kvalitet, är praktisk och har de funktioner som vi sökte med en vagn. T ex låg vikt, smidig manövrering, 4-hjul, höjbart handtag och snygg design. Vi var lika övertygade båda två efter första titten. Ingen övertalning behövdes.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III