Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

82an: Har du förresten hakat i resåröglorna på sidorna?

• soffan1

82an: hehe, ja raka och operera bort klorna

• soffan1

Vill också gärna veta när syskonvagnen kommer. Skulle gärna ha mailat själv men jag har blivit så pinsamt dålig på Engelska nu efter graviditeten Ruttnar hjärnan efter alla imse vimse spindel lr???

• soffan1

Jag har också dashen men jag behöver aldrig lyfta den när jag fäller sittdelen, skumt. Jag tycker den sitter bra på styret, glider ner ibland när underlaget är skumpigt men annars så tycker jag den funkar bra. Gillar att den har så många fack

• soffan1

snart tre: Du får nog börja ta betalt snart Åtminstonde lite rabatt på Haven

• soffan1

Vi har också soligt här i gbg MEN vad kallt det blåste, ialf här hos mig så idag blev det bara en kort prommenad Höll på att frysa ihjäl. Läste att ni diskuterade parasoll tidigare, är det värt att satsa på ett sånt trots att min dotter kommer vara ca 14 mån i sommar. Kanske bättre med parasoll än att använda sufletten lr ska man ha både och???

• soffan1
    Ok då blir det nog ett parasoll till i sommar, hoppas det blir mkt sol ocksåRäcka ut tungan
  • soffan1

Köp silikon spray ni som inte har service-kittet. Håller längre än 5-56 finns att köpa på bla coop ica Maxi mfl lite mer välsorterade mataffärerSkrattande

• soffan1
    Jag har också fått två repor på ena sidan på chassitGråter Kan man få bort dom på ngt sätt lr vad tror ni?
    Jordan`s mamma
  • soffan1

Mamma2001: Ring till Haven i stockholm, de är supertrevliga. Jag har köpt Katvig-kläder av dom som de sedan har skickat till mig i gbg. Då köper du med kortet och får kvitto med. Och porto får du nog också stå för

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III