Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag hittade det här... Verkar lite skumt att inte få med ngt suflettyg.
www.blocket.se/vi/7055026.htm
Jag hittade det här... Verkar lite skumt att inte få med ngt suflettyg.
www.blocket.se/vi/7055026.htm
Nu har jag målat en grå fondvägg i köket, låter kanske inte så snyggt men det blev det Fast det är jobbigt att hålla på och renovera hemma med en 9 månaders som vill vara överallt. Hon är dessutom sjuk idag med hög feber så ingen BB promenad för oss idag ialf. Har konstigt nog inte fått en enda kommentar ang testet från helvetet, men det kommer väl. Har inte träffat den värsta mammapolisen i området sen jul och hon dyrkar Vi Föräldrar, ryyyyys.
Jag är inte så förtjust i beige, men till rosa flecce är sandbasen jättesnygg. Kompisar i Stockholm har köpt blå/blå. Jag är lite skeptisk men det kanske är snyggt irl. Det var förövrigt jag som övertalade dom att köpa det enda rätta Min kompis sa när vi var och hälsade på och när han såg hur vi kämpade med vår Teutonia " Nu skulle ni ha den där vagnen med små hjul" Och då hade de inte börjat titta på vagn och han var inte så insatt.
Isamamma: Skip hopen har en axelrem och vagnsremmar. De är korta så väskan hänger jättebra på handtaget. Dock så välter chassit om man tar bort ligg-sittdelen utan att först ha knäppt bort väskan. Men om man har normaltunga saker så välter inte vagnen trots att den är tom (inget barn i alltså)
Lite OT här Rekommenderar ni ngn inrednings tidning? Håller ju på att göra om och vi vet nog hur vill ha det men skulle vara kul och få lite inspiration på detaljer. Jag har bläddrat lite på affären och det är mest romantiska herrgårdar. Vill dregla lite över det senaste
Finns det ngn sån tidning?
Har letat efter Elle interiör på min Ica, tror inte de har den Får leta upp ngn mer välsorterad affär. Kan inte ge mig ut så långt eftersom J fortfarande är sjuk. Tack för alla tips
Isamamma: Jag beställde min från www.kiwi-kid.com snabb leverans och de är seriösa och framförallt bra pris. Tror de är flera här som köpt sina därifrån
Var det inte minibus som var lite skumma? Lång leverans och svårt att få tag på personen som har siten? Jag kan ha fel...
ah blue vapor du var snabbare
Pinkbabe: Gahhhh vad sugen jag blev på en röd bas nu och ha röd/rosa. Det var ju skitsnyggt!!!! Snysop säg till när du vet vad ny bas kostar Jag skulle även vilja ha en extra ram så att man lättare kan byta mellan sitt och liggdel vid ev småsyskon. Men det kanske blir billigare att köpt en extra sulky då?
Klarar man sig utan skötväska så tycker jag vagnen är både snyggare och mkt lättare och smidigare utan